Gjest Henrik Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Dama har litt aversjon mot å smake seg selv. F.eks vil hun ikke suge meg etter at jeg har vært inni henne. Selv blir jeg utrolig tent på smaken av hennes safter, og synes det er dumt at hun har denne sperren. Har heller ikke noe imot å kjenne smaken av meg selv, og fantaserer om å kline etter å ha kommet i munnen hennes. Hva mener du; Suger du etter å ha hatt den inni deg? Når du onanerer, smaker du ofte på deg selv da? Er f.eks. slikking/suging av vibrator/dildo en del av leken? Oppfølgingsspørsmål; Hvis du gir typen din blowjob, kysser du typen din etterpå?
Gjest Xelle Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Suger du etter å ha hatt den inni deg? - Ja Når du onanerer, smaker du ofte på deg selv da? Er f.eks. slikking/suging av vibrator/dildo en del av leken? - Nei Hvis du gir typen din blowjob, kysser du typen din etterpå? - Ja
Gjest Nysgjerrig mann Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Kikker innom her av og til. Morsomt å se på hvordan "dere" damer tenker. En dame jeg sprutet i munnen, for noen år siden, kastet seg over meg med munnen full og kysset meg. Litt overrasket, og litt avtent etter utløsningen. Men man deltar jo, og var med på leken. Lot det skli frem og tilbake. Senere har jeg gjort dette med flere damer. De blir litt overrasket, men veldig positivt. Ikke vanskelig å få dem til sengs en gang til i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Ja, jeg suger og sleiker etter å ha hatt den inni meg. Kysser gjerne etter en blowjob (riktignok ikke med munnen full, svelger først), og kysser gjerne etter at han har slikket meg. Smaker noen ganger på meg selv i de tilfellene der jeg bruker spytt som ekstra glidemiddel, men ikke noe utover det. Onani alene er hovedsakelig for å få en rask utløsning, og da oppfører jeg meg svært sjelden som jentene som onanerer for et kamera
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Dama har litt aversjon mot å smake seg selv. F.eks vil hun ikke suge meg etter at jeg har vært inni henne. Selv blir jeg utrolig tent på smaken av hennes safter, og synes det er dumt at hun har denne sperren. Har heller ikke noe imot å kjenne smaken av meg selv, og fantaserer om å kline etter å ha kommet i munnen hennes. Hva mener du; Suger du etter å ha hatt den inni deg? Når du onanerer, smaker du ofte på deg selv da? Er f.eks. slikking/suging av vibrator/dildo en del av leken? Oppfølgingsspørsmål; Hvis du gir typen din blowjob, kysser du typen din etterpå? ja jeg suger etter han har vært inni meg har ikke til vane med å smake på meg selv når jeg har meg en hyrdestund ja jeg kysser kjæresten min etter en blowjob
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå