Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg føler meg bare så utafor på Face nå så jeg orker nesten ikke å gå inn der for alle liker noe på og jeg vet ikke hva det er. Noen liker bare bokstaver (f eks T og K) på men jeg har ikke sett at noen liker P på . Er det en klubb som jeg blir holdt utenfor? Nå prøvde jeg å klikke på en bokstav som en som jeg liker liker på og da kom det bare den sure meldingen om at Face ikke finner siden jeg forsøker å gå til. Jeg tør ikke å spørre på Face så please ikke be meg om det! Jeg spurte en jeg kjenner på 19 år i går, men han bare ga meg et tullesvar fordi jeg rett før hadde sagt at jeg ikke visste hva å "loke" var. Det var i forbindelse med at jeg skulle til en venninne og da sa han på 19 at "Nå må du ikke drive å loke rundt, da" og jeg sa da at jeg ikke visste hva loke var. Og han bare den latteren. Og da jeg etterpå spurte hva liker på var så var det liksom ikke måte på hvor om å gjøre det var å ikke forklare det. Så nå våknet jeg ti over syv pga dette. Er det meg det er noe galt med, eller?
Gjest Xelle Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 ......fælt som du henger deg opp i dette da?
Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 ......fælt som du henger deg opp i dette da? Åååååå! Gå og lok deg!
Twink Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Åååååå! Gå og lok deg! Kan dessverre ikke hjelpe deg, har sett disse selv og undret meg over de. Har ikke klikket på de jeg, siden jeg var sikker på at det var noe virus eller noe sånt.
Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Kan dessverre ikke hjelpe deg, har sett disse selv og undret meg over de. Har ikke klikket på de jeg, siden jeg var sikker på at det var noe virus eller noe sånt. Nå fikk jeg sjokk. Kan jeg ha ødelagt hele dataapparatet fordi jeg klikket på de bokstavene? Da kan han på 19 år bare loke seg et visst sted, for da kunne han sagt i går at det var farlig.
Gjest Xelle Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Åååååå! Gå og lok deg! Jeg kan ikke gå å loke meg. Det går ikke. Man kan loke, men ikke loke seg selv. =D
Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Jeg kan ikke gå å loke meg. Det går ikke. Man kan loke, men ikke loke seg selv. =D Jeg loker ihvertfall ikke deg på .
Twink Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Nå fikk jeg sjokk. Kan jeg ha ødelagt hele dataapparatet fordi jeg klikket på de bokstavene? Da kan han på 19 år bare loke seg et visst sted, for da kunne han sagt i går at det var farlig. Neida de er sikkert ikke bare farlige. Er bare jeg som tenker "virus!" hver gang jeg ser noe jeg ikke aner hva er og da tør jeg ikke trykke på det. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Om dette bare er en tullemelding, så det jeg som dummer meg ut nå .. , men skitt å! Jeg vet heller ikke hva dette betyr, det med liker på <3, og heller ikke loke. Anyone som forbarmer seg over meg, og muligens trådstarter :gjeiper:
Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #10 Skrevet 29. august 2010 Om dette bare er en tullemelding, så det jeg som dummer meg ut nå .. , men skitt å! Jeg vet heller ikke hva dette betyr, det med liker på <3, og heller ikke loke. Anyone som forbarmer seg over meg, og muligens trådstarter :gjeiper: Nei, det er ikke tull. Det er de som ikke vil fortelle oss hva liker på og loke er som dummer seg ut. Sånn velger jeg å se på det.
Twink Skrevet 29. august 2010 #11 Skrevet 29. august 2010 Loke vet jeg ihvertfall hva betyr, vi brukte ihvertfall det som å "surre rundt" da vi var unge. F.eks. "loke rundt i byen" blir det samme som å "surre rundt i byen". Helst uten mål og mening. Det begynner å bli noen år siden da, så er jo mulig det har endret betydning i dag.
Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #12 Skrevet 29. august 2010 Loke vet jeg ihvertfall hva betyr, vi brukte ihvertfall det som å "surre rundt" da vi var unge. F.eks. "loke rundt i byen" blir det samme som å "surre rundt i byen". Helst uten mål og mening. Det begynner å bli noen år siden da, så er jo mulig det har endret betydning i dag. Takk, da har jeg ihvertfall fått én oppklaring! Skjønner at jeg har misbrukt ordet loke her, men det blir jo lett sånn når noen må være så vrange.
Gjest Raindrops Skrevet 29. august 2010 #13 Skrevet 29. august 2010 Det er en nettside, der man kan legge inn egne setninger slik at en selv, og andre, kan "Like" den setningen. Hvis jeg f.eks går på den siden og legger inn "Humler er kule" og "liker" den, kommer det opp på wallen at <navn> liker Humler er kule på <3 Det er ikke alltid det går an å komme til nettsiden via facebook, og det synes jeg er litt rart. Prøvde å finne den igjen nå, men jeg fant den ikke:p
Gjest Blondie65 Skrevet 29. august 2010 #14 Skrevet 29. august 2010 "I like" og "<3" er for de fantasiløse som ikke greier å lage en statusmelding selv og som absolutt må støtte opp om alt av spamme aktiviteter på Facebook eller andre steder. De samme kopierer inn "klikk her hvis jeg noen gang har fått deg til å smile". Jeg klikker ikke på de der "I like" eller "<3" greiene heller av helt samme grunn som du Pet!
Gjest Raindrops Skrevet 29. august 2010 #15 Skrevet 29. august 2010 Her er forøvrig linken: http://a.jegliker.com/
Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #17 Skrevet 29. august 2010 Da skal jeg lage liker loker på (hvis jeg klarer dette uten å loke meg inn i noe tull, da ). Vil dere like det?
Gjest Blondie65 Skrevet 29. august 2010 #18 Skrevet 29. august 2010 Da skal jeg lage liker loker på (hvis jeg klarer dette uten å loke meg inn i noe tull, da ). Vil dere like det? Liker
Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #19 Skrevet 29. august 2010 Da skal jeg lage liker loker på (hvis jeg klarer dette uten å loke meg inn i noe tull, da ). Vil dere like det? Nei, det må jo bli liker å loke på . Jeg sovnet på sofaen her (av lettelse) da jeg fikk vite hva loke er og er litt groggy og nå våknet jeg og fikk vite hva liker på er. Nå kan jeg gå inn på Face igjen med rak rygg. Jeg skal ta innersvingen på han 19-åringen. Jeg skal pønske ut noe når jeg får våknet ordentlig igjen. Takk for hjelpen!
Gjest Pet Skrevet 29. august 2010 #20 Skrevet 29. august 2010 Hvorfor er dette flyttet til Snikk-Snakk? Er ikke spørsmål om Facebook et dataspørsmål? Er det fordi jeg blandet inn det med loke? Da kunne de jo ha delt den og lagt halvparten på språk. Så lenge fikk jeg være fornøyd. Var det ca 3 minutter, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå