Athea Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 (endret) Hva er det som er så spennende med badboys? Hvor går grensa mellom grei badboy og dårlig? Hva er akseptabelt til syvende og sist? Det er garantert noe der... Endret 29. august 2010 av Athea
Gjest brutal_mann Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Kvinner digger menn som behandle dem som bikkjer. menn som får dem til å føle seg usikre på om de er gode nok for han. Kvinner vil bare ha menn som er over sin egen standard. derfor går kvinner etter slemme menn og velholdne menn.
Gjest To dobbeltagter. Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Ikke alltid, de kaller vi ADHD, tourettes etc.
I Grosny Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Hva er det som er så spennende med badboys? Hvor går grensa mellom grei badboy og dårlig? Hva er akseptabelt til syvende og sist? Det er garantert noe der... Jeg tenker at badboys kanskje er storsjarmører med gjennomtrent sjekkekompetanse. De har trolig færre sperrer enn normalt, og er offensive sjarmører. En som sjekker dame flere ganger i uka kan dette. Motsetningen er de sjekkeinkompetente. Gutta som gifta seg med en av de fem første damene de kysset, og som ikke har peiling på å fikse damer. Det er rett og slett noe de ikke kan. Utroskap skjer ikke, rett og slett fordi de ikke har lært seg hvordan det skal gjøres. Hvis ei sexy dame kommer nær, begynner å stryke og kurtisere (og gutten er i et forhold), så prater han bare høflig, og går høflig ut av situasjonen. En bad boy hadde forsynt seg med kroppen hennes og pult henne på timen. Uten tanke på dama si, eller på å følge opp den nypulte dama. Badboys forsyner seg.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Jeg tenker at badboys kanskje er storsjarmører med gjennomtrent sjekkekompetanse. De har trolig færre sperrer enn normalt, og er offensive sjarmører. En som sjekker dame flere ganger i uka kan dette. Motsetningen er de sjekkeinkompetente. Gutta som gifta seg med en av de fem første damene de kysset, og som ikke har peiling på å fikse damer. Det er rett og slett noe de ikke kan. Utroskap skjer ikke, rett og slett fordi de ikke har lært seg hvordan det skal gjøres. Hvis ei sexy dame kommer nær, begynner å stryke og kurtisere (og gutten er i et forhold), så prater han bare høflig, og går høflig ut av situasjonen. En bad boy hadde forsynt seg med kroppen hennes og pult henne på timen. Uten tanke på dama si, eller på å følge opp den nypulte dama. Badboys forsyner seg. Men hva tror du badboyen ville gjort videre med dama som prøvde seg? Gitt komplimenter og spurt om hun ville være med hjem? Eller bare begynt å tafse på jenta og kysset henne rett som det var? Tror du har rett, de som er vant til å fikse damer pleier nok gjerne å prøve seg på 1 dame per dag. Komplimenter, flørting, erting osv. blir de avvist går de bare videre.
Gjest Niceboy Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Det er forskjell på å være badboy, og å bare være bad. En badboy som har draget, begynner ikke å tafse der og da. Han oppfører seg som en PUA, helt naturlig. En som er bare bad, tafser med en gang, slår ned en i barkøen, tafser litt til, blir avvist, slår dama, blir pælma ut av en 2m dørvakt, osv. Mye stress bare for å kapre seg noen ekstra bimbo-damer.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Det er forskjell på å være badboy, og å bare være bad. En badboy som har draget, begynner ikke å tafse der og da. Han oppfører seg som en PUA, helt naturlig. En som er bare bad, tafser med en gang, slår ned en i barkøen, tafser litt til, blir avvist, slår dama, blir pælma ut av en 2m dørvakt, osv. Mye stress bare for å kapre seg noen ekstra bimbo-damer. Hva gjør en badboy som har draget da?
I Grosny Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 (endret) Hva er det som er så spennende med badboys? Hvor går grensa mellom grei badboy og dårlig? Hva er akseptabelt til syvende og sist? Det er garantert noe der... Dårlig eller grei badboy? Den dårlige er vel farlig. En egoist uten skrupler som tar det han kan få, og det han ikke kan få. Muligens kriminell eller næringslivsleder. Kanskje mafia. Jeg tror jeg kjenner han greie. Hver gang han møter sexy dame så stråler det i øynene og hele kroppen hans. Sjarmen rent eksploderer i gutten, og han koser alt som er deilig. Han er snill mot alle. Alt for snill. Han var forsåvidt gift en gang, men hadde uansett mye kjærlig å dele ut til sexy unge damer med silkemyk hud. Kanskje kona syntes han ikke var god nok til å fokusere på henne. En slik grei kar kan gi kortsiktig glede, men også langsiktig, for den dama som er villig til å dele litt. Endret 29. august 2010 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Jeg tenker at badboys kanskje er storsjarmører med gjennomtrent sjekkekompetanse. De har trolig færre sperrer enn normalt, og er offensive sjarmører. En som sjekker dame flere ganger i uka kan dette. Motsetningen er de sjekkeinkompetente. Gutta som gifta seg med en av de fem første damene de kysset, og som ikke har peiling på å fikse damer. Det er rett og slett noe de ikke kan. Utroskap skjer ikke, rett og slett fordi de ikke har lært seg hvordan det skal gjøres. Hvis ei sexy dame kommer nær, begynner å stryke og kurtisere (og gutten er i et forhold), så prater han bare høflig, og går høflig ut av situasjonen. En bad boy hadde forsynt seg med kroppen hennes og pult henne på timen. Uten tanke på dama si, eller på å følge opp den nypulte dama. Badboys forsyner seg. Ha ha, dette var helt på kornet! Jeg er han sjekkeinkompetente som du sier, bare at jeg er singel (ingen overraskelse det). Får føye til at hvis det kommer ei sexy dame nær, som stopper meg på gata og sier hei (ja, det har faktisk skjedd at ukjente damer har gjort dette), eller som søker blikkontakt, så stikker jeg. Jeg gjør intet forsøk på å bli kjent med henne, går bare hurtig videre. Veit ikke hvorfor det blir slik, dårlig selvtillit kanskje. En badboy hadde vel aldri sagt nei takk til damer som viser tydelig interesse?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #10 Skrevet 29. august 2010 Ha ha, dette var helt på kornet! Jeg er han sjekkeinkompetente som du sier, bare at jeg er singel (ingen overraskelse det). Får føye til at hvis det kommer ei sexy dame nær, som stopper meg på gata og sier hei (ja, det har faktisk skjedd at ukjente damer har gjort dette), eller som søker blikkontakt, så stikker jeg. Jeg gjør intet forsøk på å bli kjent med henne, går bare hurtig videre. Veit ikke hvorfor det blir slik, dårlig selvtillit kanskje. En badboy hadde vel aldri sagt nei takk til damer som viser tydelig interesse? Problemet er nok heller at en badboy ville vite hvordan å håndtere dama videre og få hun til sengs den dagen... Mens de litt mer inkompetente blir mer "eh...eh...fint hår da...hehe.....hihi". Hva ville en badboy gjort/sagt? Det lurer jeg på!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #11 Skrevet 29. august 2010 Problemet er nok heller at en badboy ville vite hvordan å håndtere dama videre og få hun til sengs den dagen... Mens de litt mer inkompetente blir mer "eh...eh...fint hår da...hehe.....hihi". Hva ville en badboy gjort/sagt? Det lurer jeg på! He he, nei jeg er ikke så nervøs at jeg begynner å stamme eller noe. Mer det at jeg setter opp det sureste trynet jeg kan (aner ikke hvorfor jeg gjør det, bare en vane), mumler et `hei` og stikker. Hallo? Er det noen bad boys her? Hva ville dere ha gjort i en slik situasjon?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 Er det ikke litt teit at badboys blir så glorifisert i filmer? Dama ender jo alltid opp med han litt "edgy". Gjerne forandrer han litt og greier. Hvorfor er vi plutselig så glad i vampyerer? De representerer en ultimat badboy som er utilgjengelig, samfunnet sier nei. Romeo og Julie i nåtiden + litt action tullet inn i en fin liten pakke. Hva skjedde med romantisk komedie der den snille gutten får jenta til slutt? Kan badboyen bli den snille, eller vil han alltid være bad?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 Badboy, for et oppnavn, er en klyse med klysete glis som har vansker med å konsentrere seg. Lærer via american pie da hodet mister interessen for konsenstrasjon (intelligensen) om det ikke mater det store egoet,host,pikken. American Pie har vist funket i årevis med tanke på idiotiet. Den super snille har ikke selvtillit, ofte litt lite selvinnsikt. Han er mer opptatt av å være snill og lærer via andre da han aldri har rett i noe selv. Han spiser opp hjernen og ideene dine. Supermannen er eplekjekk og skravlesjuk. Moralsk og en høvding. Kjører lange turer og elsker å lage mat, imponere deg og sjarmere svigers. Han mener selv at han har den kunnskapen som behøves for å være den perfekte elsker, mateksperten (er kaffen god? håper jeg!) og svigersønnen. Drittsekken er ektemannen, samboeren, kjæresten og sexpartneren som ikke kommuniserer, ser på TV, ikke hjelper til med unger eller forholdet og oppfører seg tåpelig og tafatt. Bimboen bor hjemme hos mamma og pappa og ammer de fineste drinker ute på byen hver helg og tror han er en smart jæ*el (les:paradiseH) Er vi ferdig med å sette folk i bås nå, og faktisk bruke hodet? De fleste jenter liker ikke BadBoys, supermann, drittsekken etc. Vi faller for egenskaper. Mange av oss faller for sunne egenskaper, mange faller for dårlige.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Jeg vil ha en snill mann. Men en overmoralsk, kjedelig snill mann vil jeg ikke ha.
Fredagslunch Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 (endret) Dårlig eller grei badboy? Den dårlige er vel farlig. En egoist uten skrupler som tar det han kan få, og det han ikke kan få. Muligens kriminell eller næringslivsleder. Kanskje mafia. Jeg tror jeg kjenner han greie. Hver gang han møter sexy dame så stråler det i øynene og hele kroppen hans. Sjarmen rent eksploderer i gutten, og han koser alt som er deilig. Han er snill mot alle. Alt for snill. Han var forsåvidt gift en gang, men hadde uansett mye kjærlig å dele ut til sexy unge damer med silkemyk hud. Kanskje kona syntes han ikke var god nok til å fokusere på henne. En slik grei kar kan gi kortsiktig glede, men også langsiktig, for den dama som er villig til å dele litt. Jeg kjenner en sånn snill en. Jeg er faktisk forelska i han nå. Det går til helvete. Endret 31. august 2010 av Fredagslunch
Cordelia Skrevet 31. august 2010 #16 Skrevet 31. august 2010 Badboy, for et oppnavn, er en klyse med klysete glis som har vansker med å konsentrere seg. Lærer via american pie da hodet mister interessen for konsenstrasjon (intelligensen) om det ikke mater det store egoet,host,pikken. American Pie har vist funket i årevis med tanke på idiotiet. Den super snille har ikke selvtillit, ofte litt lite selvinnsikt. Han er mer opptatt av å være snill og lærer via andre da han aldri har rett i noe selv. Han spiser opp hjernen og ideene dine. Supermannen er eplekjekk og skravlesjuk. Moralsk og en høvding. Kjører lange turer og elsker å lage mat, imponere deg og sjarmere svigers. Han mener selv at han har den kunnskapen som behøves for å være den perfekte elsker, mateksperten (er kaffen god? håper jeg!) og svigersønnen. Drittsekken er ektemannen, samboeren, kjæresten og sexpartneren som ikke kommuniserer, ser på TV, ikke hjelper til med unger eller forholdet og oppfører seg tåpelig og tafatt. Bimboen bor hjemme hos mamma og pappa og ammer de fineste drinker ute på byen hver helg og tror han er en smart jæ*el (les:paradiseH) Er vi ferdig med å sette folk i bås nå, og faktisk bruke hodet? De fleste jenter liker ikke BadBoys, supermann, drittsekken etc. Vi faller for egenskaper. Mange av oss faller for sunne egenskaper, mange faller for dårlige.
Gjest BabyBlue Skrevet 31. august 2010 #17 Skrevet 31. august 2010 Bad-boys er tiltrekkende fordi vi kvinner har en side som liker og bli dominert og behandlet litt småkjipt... i en viss lengde og mengde. Taha. Men er det bad-boyen du gifter deg med og får et kull unger med? Nope.
Gjest Anjelika Skrevet 31. august 2010 #18 Skrevet 31. august 2010 Badboyen ja.. mmm.. ser han for meg der han står over motorsykkelen, med skinnjakke på, sigarett i munnen og svarte solbriller. Capsen bak frem. Skjeggstubber. Ring i øret. Han får alle damene bare han sier "skjer 'a, baby?" og gliser. Han har nemlig noe på gang med tre damer samtidig, og det tenner vi veldig på. Utroskap gjør meg våt. Det beste er hvis han fyllekjører og robber bensinstasjoner i tillegg. Da kan vi temme han, vi kvinner elsker det. Motsetningen er han som bare er the good guy, den rolige fyren i nystrøket skjorte som er intelligent, søt, god. Han elsker kvinnen over alt i verden og vil bare være snill, men dette hater kvinner og det er akkurat derfor det aldri blir noe på han. Alt dette er sannsynligvis mora si feil. Hun var nemlig feminist og lærte han å respektere kvinnen, og dette har ødelagt alle hans sjangser hos alle damer i verden for alltid. Vi hater respekt, vi har bare lyst til å være knulledukker og bli dratt frem og tilbake i et spill av drittsekker. Om du ikke har draget så er det 100% sikkert at din eneste feil er at du er for snill og trofast. Og han som er kjekk og karismatisk og sjarmerer kvinnene? Han er garantert BAD to the bone, pure evil. Sånn er det alltid.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #19 Skrevet 31. august 2010 Bad-boys er tiltrekkende fordi vi kvinner har en side som liker og bli dominert og behandlet litt småkjipt... i en viss lengde og mengde. Taha. Men er det bad-boyen du gifter deg med og får et kull unger med? Nope. Det er mange forklaringer på dette. Jeg kan forstå dette med at badboyen tilbyr spenning, og at det er attraktivt. Til en viss grad kan jeg forstå at det er tiltrekkende med en dominant fyr også. Men jeg kan bare ikke forstå hvorfor enkelte av dere tenner på å bli behandlet småkjipt som du sier. Det er rett og slett kontraintuitivt, det gir bare ikke mening. Hadde jeg blitt behandlet slik av ei dame hadde jeg gitt henne huden full, hvorfor reagerer ikke dere på samme måte?? Kan du utdype det?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #20 Skrevet 31. august 2010 Hvor går grensa mellom grei badboy og dårlig? Hva er akseptabelt til syvende og sist? Har han drept noen: OK Doper han deg og selger krppen din til vennene sine: Ikke OK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå