Gjest Terese Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 For et år siden møtte jeg verdens herligste gutt. Han er snill, god, fantastisk pen og helt herlig! Jeg var oppover ørene forelsket i ham, og han betydde alt i verden for meg. Så begynte jeg å miste respekten for ham, og begynte behandle ham dårlig. Jeg var bl.a utro, uten at han vet det. Nå har jeg dumpet han,fordi han fortjener bedre, men sliter fortsatt med utrolig dårlig samvittighet. Hvordan er det mulig å elske en person så mye, for å så drite i ham etter kun et år?
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Fordi du er kvinne. Det kommer naturlig for deg. Han var en hyggelig og grei fyr, og det tente deg ikke nok. Derfor søkte du etter en bædbåi, pulte fyren og likte det. Det er bare tillært politisk korrekthet som er en "dårlig samvittighet". sannheten er at han ikke var bær nok for deg. Ikke noe å skjemmes over. Gå videre og finn en rass du vil bli lykkelig med.
Havbris Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Jeg var oppover ørene forelsket i ham, og han betydde alt i verden for meg. Så begynte jeg å miste respekten for ham, og begynte behandle ham dårlig. Jeg var bl.a utro, uten at han vet det. Og hvorfor mistet du respekten for ham?
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Og hvorfor mistet du respekten for ham? Garantert fordi han respekterte henne og behandlet henne bra.
Gjest TS Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Og hvorfor mistet du respekten for ham? Fordi han er barnslig.. og fordi han var altfor snill, og hang etter meg, ga opp sitt eget liv, selv om jeg ba ham være mer selvstendig..
Havbris Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Fordi han er barnslig.. og fordi han var altfor snill, og hang etter meg, ga opp sitt eget liv, selv om jeg ba ham være mer selvstendig.. Dette er jo en litt annen beskrivelse enn det du åpnet med "verdens herligste gutt, snill, god, helt herlig"...
Gjest TS Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Dette er jo en litt annen beskrivelse enn det du åpnet med "verdens herligste gutt, snill, god, helt herlig"... Ja.. alt har jo flere sider. Men det er ingenting vondt i ham, han er så utrolig snill.. livredd for at jeg angrer meg ihjel om jeg dumper ham skjønner ikke meg selv, burde vært overlykkelig som fant en så snill person som elsker mer over alt..
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Ja.. alt har jo flere sider. Men det er ingenting vondt i ham, han er så utrolig snill.. livredd for at jeg angrer meg ihjel om jeg dumper ham skjønner ikke meg selv, burde vært overlykkelig som fant en så snill person som elsker mer over alt.. Du vil aldri bli lykkelig med en snill person. du er kvinner tvers gjennom. Finn en rass som driter i deg. først da vil du tenne på fyren og føle lojalitet.
Havbris Skrevet 28. august 2010 #10 Skrevet 28. august 2010 Ja.. alt har jo flere sider. Men det er ingenting vondt i ham, han er så utrolig snill.. livredd for at jeg angrer meg ihjel om jeg dumper ham skjønner ikke meg selv, burde vært overlykkelig som fant en så snill person som elsker mer over alt.. Hvis du ikke har respekt for ham, og de gode sidene ved ham så er jo ikke forholdet liv laga uansett.
Gjest Illiya Skrevet 28. august 2010 #11 Skrevet 28. august 2010 For et år siden møtte jeg verdens herligste gutt. Han er snill, god, fantastisk pen og helt herlig! Jeg var oppover ørene forelsket i ham, og han betydde alt i verden for meg. Så begynte jeg å miste respekten for ham, og begynte behandle ham dårlig. Jeg var bl.a utro, uten at han vet det. Nå har jeg dumpet han,fordi han fortjener bedre, men sliter fortsatt med utrolig dårlig samvittighet. Hvordan er det mulig å elske en person så mye, for å så drite i ham etter kun et år? Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan glede seg over det gode og fine man får, og gi det samme tilbake? Istedet for å misbruke det, miste respekten(??) og behandle den andre dårlig.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #12 Skrevet 28. august 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan glede seg over det gode og fine man får, og gi det samme tilbake? Istedet for å misbruke det, miste respekten(??) og behandle den andre dårlig. Fordi det er slik kvinner er skrudd sammen. Snille menn har INGEN sjanse til å bygge varige relasjoner til kvinner. Ikke som venner eller som partnere.
Gjest TS Skrevet 28. august 2010 #13 Skrevet 28. august 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan glede seg over det gode og fine man får, og gi det samme tilbake? Istedet for å misbruke det, miste respekten(??) og behandle den andre dårlig. Er det jeg også lurer på...Er det bare jeg som er en dårlig person? Eller er det en grunn til at dette skjedde meg?
Gjest Pica pica Skrevet 28. august 2010 #14 Skrevet 28. august 2010 Først dumpet, nå dumper, snillheten kjenner ingen grenser når man betrakter en selv, slik er vel det som er mest sårende og derfor sårer det så jævelig, det stikker en rett i hjertet, den blindheten... ...en tøffel eller ikke, slikt sees noen ganger bare ved ekstreme situasjoner, noen skjuler godt, demper signalene, Gud vet hvorfor Ønsker TS lykke til med sitt valg, uansett så må en stå inne for det og se videre.
Gjest Illiya Skrevet 28. august 2010 #15 Skrevet 28. august 2010 Fordi det er slik kvinner er skrudd sammen. Snille menn har INGEN sjanse til å bygge varige relasjoner til kvinner. Ikke som venner eller som partnere. Joda! Jeg lever sammen med min på 9. året, og har tenkt å fortsette med det Og har så absolutt ikke mistet respekten for ham fordi han er snill og god.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #16 Skrevet 28. august 2010 Er det jeg også lurer på...Er det bare jeg som er en dårlig person? Eller er det en grunn til at dette skjedde meg? Ja, det er en grunn. Grunnen er at du ikke er ærlig med deg selv. Du tenner ikke på snille menn. så enkelt.
Gjest Illiya Skrevet 28. august 2010 #17 Skrevet 28. august 2010 Er det jeg også lurer på...Er det bare jeg som er en dårlig person? Eller er det en grunn til at dette skjedde meg? Neida, men du er kanskje vant til forhold med mange utfordringer, også får du en snill og god mann, også glemmer du å jobbe med deg selv og forholdet?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2010 #18 Skrevet 29. august 2010 Brutal_Mann har rett. Trådstarter syntes det var kjedelig å ha en snill og grei kjæreste. Trådstarter vil heller ha en brutal drittsekk som feier over henne og driter i henne etterpå, som tar seg til rette og gjør som han vil med henne. Trådstarter tenner på at menn gjør som de vil, og tar seg til rette. Trådstarter vil rett og slett bli dominert, likeverd er meningsløst for henne.
Shinana Skrevet 29. august 2010 #19 Skrevet 29. august 2010 Fordi det er slik kvinner er skrudd sammen. Snille menn har INGEN sjanse til å bygge varige relasjoner til kvinner. Ikke som venner eller som partnere. Du må nok få deg litt mere erfaring på baken før du uttaler deg så kategorisk. Fordi om nicket ditt er "brutal mann" så genererer det ikke umiddelbart dyp respekt, skjønner du. Egentlig så virker det mot sin hensikt. Slik du uttaler deg så viser det bare at du ikke engang vet hvilke skruer som brukes for å "skru sammen" en kvinne. Til TS vil jeg si følgende; Når du først skal gå ut av et forhold så gjør det på skikkelig vis. Slik du har gjort det så virker det som du delvis har mistet respekten for deg selv etter den måten du har behandlet din ex på. Han har tydeligvis ikke gjort deg noe vondt, og da må det legge føringen til hvordan du sier farvel. Slik jeg ser det så er det usikkerhet som er årsaken til det du har gjort. Du maktet ikke å gi tilbake til ham alt det han ga til deg. Stor ubalanse altså. Det blir ikke klaff av slikt.
Gjest Xelle Skrevet 29. august 2010 #20 Skrevet 29. august 2010 Er det jeg også lurer på...Er det bare jeg som er en dårlig person? Eller er det en grunn til at dette skjedde meg? Ja, du er ikke en grei person, ikke gjør deg selv til et offer i dette. Du oppførte deg som en dust. Og han fortjener bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå