Gå til innhold

Jeg vet ikke hva han egentlig syns :/

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker
Skrevet

Har kjent en utrolig herlig ung mann i nå 2 måneder, vi møttes gjennom nettdatingsiden match.com, og har hatt jevnlige møter i hele juni, med en pause i juli da jeg var bortreist. Etter jeg kom hjem har vi også møtt hverandre regelmessig.

Men jeg er i tvil om hva han egentlig mener om meg, hva han ser på meg som.

Ved filmkvelder så ligger vi alltid i armene til hverandre og koser, vi kysser og vi har hatt sex sammen ved ett tilfelle.

Han er spøker masse, og er alltid godt humør rundt meg. Men samtidig så spøker han mye om alder, og her blir jeg veldig usikker, er det hint om at jeg er for ung? Eller er det mest godmodig erting?!

Til sine venner og bekjente blir jeg omtalt som en venninne, men samtidig så driver ikke venner på på denne måten. Normale venner har ikke rå sex og ligger i armene til hverandre i timesvis.

Jeg synes det blir vanskelig og tolke hva som egentlig er tilfellet.

Samtidig som jeg ikke vet hvordan jeg spørr han på rett måte, da han er en spøkefugl og spøker med det meste er jeg redd for og oppfatte en eventuell "spøk" på feil måte.

Hjelp noen? Hvordan takler jeg dette på rett måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta "praten" med ham å høre hva han vil rett og slett. Bare han som kan svare på det :)

Lykke til :)

Skrevet

For noen menn er en venninde ensbetydende med kjæreste, for andre ikke. Du får spørre hva han legger i det å omtale deg som venninde.

Jeg er forøvrig enig i at dersom man koser, kysser og har sex jevnlig over tid så er det å anse kjærester (med mindre det er en avtale å være fbb) samme hva han måtte kalle det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...