Christian Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Hei! Har en liten 3 åring som trenger barnepass neste Lørdag. Og da lurer jeg på hvor mye det er normalt å betale en 14 åring til og passe 3 åringen i 8 timer. Hadde egentlig tenkt rundt 150 kr skulle være nokk, men da svarte han at det vil bli det samme som og "kaste" bort Lørdagen sin . PS! Han er også broren til 3 åringen MVH Christian
Potetgull Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 150 kroner for 8 timer???!! da er du GANSKE gnien altså. Herregud, jeg jobber som barnepasser på et treninssenter og da jobber jeg ca to timer per gang, og da tjener jeg ca 300 kroner på en vakt. Gi gutten MINST 100 kr i timen. Herregud altså, jeg hadde nok sagt det samme som han sa hvis jeg bare fikk 150 kr for åtte timer.
Aubree Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Hei! Har en liten 3 åring som trenger barnepass neste Lørdag. Og da lurer jeg på hvor mye det er normalt å betale en 14 åring til og passe 3 åringen i 8 timer. Hadde egentlig tenkt rundt 150 kr skulle være nokk, men da svarte han at det vil bli det samme som og "kaste" bort Lørdagen sin . PS! Han er også broren til 3 åringen MVH Christian Dette syns jeg og var veeeldig lite. Da jeg brukte å sitte barnevakt på den aldern fikk jeg som regel 300-500 kr for en hel kveld. Tenkte aldri timepris da jeg var så ung, men var stor fornøyd med 500 kr for en kveld
Christian Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2010 (endret) Kan man ikke regne dette som en "gjentjeneste" for alle pengene til snacks, kino og pirbadet han har fått? MVH Christian Endret 28. august 2010 av Christian
Christian Skrevet 28. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2010 (endret) Slettet Endret 28. august 2010 av Christian
Jade Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Jeg tenker at barnepass kan være litt av gjøremålene i hjemmet. Han får vel lommepenger? Er ikke så slitsomt å være barnevakt, liksom. Sitte i sofaen og se på tv og spise snacks etter leggetid. Gi mat og få ungen i seng. Blir sjokkert over alle som mener at de bør ha like høy timelønn som voksne folk som er i arbeid (etter skatt). Du får be han få seg en jobb, så får han se hvor mye han må slite for å få 150kr utbetalt på kontoen sin! Det blir vel gjerne 2-3 timer, det. Med hardt arbeid, og ingen sofasliting! Å få 150kr timen for barnepass på et treningssenter er ikke sammenlignbart! Da passer man flere unger + at alle ungene er våkne! Ikke får man mat, snacks og tv-underholdning heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå