Gå til innhold

Unge gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

ehm... Kansje litt tabu spørsmål,men ... men ...

Noen der ute som er som meg som tenner på gutter ? sån rundt 18++? Jeg er 30 og tenner bare på gutter på rundt 18-20 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er enig i den! :)

Er 24år selv btw...

Endret av loveli
Skrevet

Jeg er enig i den! :)

Er 24år selv btw...

Da er jo ikke 18+++ så ungt for deg :P

Skrevet (endret)

På en måte, jeg liker å forføre og å få høna sleika av spesielle typer menn.

Gjerne under 30. :)

Endret av Norna
Gjest jente29
Skrevet

Hvorfor i all verden er det tabu?! Begge er jo myndige.

Og ja, jeg foretrekker også yngre menn. ;)

Gjest Taxmannen
Skrevet

Likte og høre det var kvinnfolk her ute som likte litt yngre gutter:)

Skrevet

> fortelle hvordan du faller for 18-19-20-åringer

> kalle de menn

:ler:

Skrevet

For meg er ikke alderen alt, Morten Harket er gjerne like mye snadder.

Men joda, unge menn er digg.

Skrevet

Hva som får meg til å tenne på gutter er vell , usikkerheten deres og villigheten til å lære no nytt of deres lekete tankegang:D

Liksom bare tanken på å see en ung gutt see på meg med sine gutte øyner får meg til å smile.

og de er mere villige i sengen og:) og de har mere utholdenhet:)

Tanken om at en unggutt står bak meg å tar meg med styrke og i lange baner er mere opphissende enn en man som puster å hæser etter bare 3min><

Skrevet

Dette er da vel ikke tabu? Voksne menn som meg selv liker jo gjerne de helt unge jentene, dvs. 17-18 og opptil 23. De er uskyldige, lette å dominere, villige til å lære, og de ser gjerne opp til deg. I motsetning til eldre kvinner, dvs. fra rundt tredve og oppover så er ikke ungjentene så "utpulte" heller. Nå mener jeg ikke dette stygt da, bare at færre menn har vært på dem, og det er jo en fordel. Så jeg mener eldre kvinner må bare ta for seg, det er ingen skam i at eldre liker yngre uansett kjønn.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Yngre menn fra 20 og opp er bare helt topp. De er mye mere virile og kåte :)

Jeg er selv i 30 årene

Skrevet

Tråden er ryddet. Kontaktannonser er ikke tillatt.

SportyShorty, mod

Skrevet

Jeg simpelthen elsker unge virile lekne menn ;) Elsker å lære dem litt av hvert. De er med på nye ting, de ivrer etter å lære, også kan de ha igjen og igjen og igjen. Kuken deres står hele tiden, de er overkåte, spruter masse og flere ganger også er de deilige å se på ;)

Gutter på 18-25 mmmmm;) Jeg er selv 37, dame :)

Skrevet

Jeg simpelthen elsker unge virile lekne menn ;) Elsker å lære dem litt av hvert. De er med på nye ting, de ivrer etter å lære, også kan de ha igjen og igjen og igjen. Kuken deres står hele tiden, de er overkåte, spruter masse og flere ganger også er de deilige å se på ;)

Gutter på 18-25 mmmmm;) Jeg er selv 37, dame :)

Jeg tenner mye mer på å knulle kvinner på din alder enn min egen, og jeg elsker å bli skolert :)

Hvor pleier du å ta spruten?

Skrevet

Jeg tenner mye mer på å knulle kvinner på din alder enn min egen, og jeg elsker å bli skolert :)

Hvor pleier du å ta spruten?

Fins det én eneste tråd der du ikke drar inn sprutefetisjen din? Greit å like forskjellige ting, men dette er da helt ekstremt!

Skrevet

Tråden er ryddet

SportyShorty, mod

Skrevet

Må innrømme at jeg selv har en sædfetish og elsker å få spruten både i munnen, rompa, puppene, ansiktet.. Elsker å svelge eller grise med den ;)

• 4 uker senere...
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Må innrømme at jeg selv har en sædfetish og elsker å få spruten både i munnen, rompa, puppene, ansiktet.. Elsker å svelge eller grise med den ;)

mMMmm me like ;)

Skrevet (endret)

Fins det én eneste tråd der du ikke drar inn sprutefetisjen din? Greit å like forskjellige ting, men dette er da helt ekstremt!

Så klart det gjør det. Men jeg spør bare fordi jeg tenner skikkelig på det, og som regel får jeg at svar. At du synes det er for ekstremt er ikke mitt problem.

Lurer jeg på hvor en dame tar spruten, så spør jeg damen hvor hun tar spruten. Enkelt og greit.

Deilig! Jeg tror vi to kunne blitt gode venner :)

Men når du får spruten i musa eller i rompa, kjenner du det godt fysisk når du fylles opp? Eller er en mer en mental, pirrende greie?

Selv tenner jeg mest på munnsprut pga det visuelle, men det er et eller annet med å sprute noen i rompa som gjør meg veldig kåt også :fnise:

Endret av Fuckman1983

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...