Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Har googla meg halvt i hjel for å finne ut ein ca pris hos E.T hårstudio i Bergen. Nokon som veit kor mykje det kostar å foliestripe håret der? Nøyaktig sum kjem jo an på hårlengda osv, men er litt greit å vite sånn ca kva ein går til. Er det ein veldig dyr salong? Vil helst halde det under 2000. Har bob nesten til skuldrane, om det skulle ha noko å seie.

Tek gjerne i mot anbefalingar på andre frisørar i bergen om nokon har nokre favorittar :)

Og er det berre meg som synst det er ufatteleg irriterande at dei ikkje legg ut prisliste på sidene sine?! Hadde gjort det litt lettare å finne fram i jungelen.. Dei vil vel ikkje skremme vekk kundane ;)

Endret av Annie19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ringe til dem da? .. Jeg tror du hadde spart mye tid på det.

Skrevet

Jo, sånn sett kan eg det, men tenkte å reise til frisøren på mandag og bestille time på nettet i morgon. Ergo litt lite tid til det, med mindre dei har søndagsopent ;)

Skrevet

Jo, sånn sett kan eg det, men tenkte å reise til frisøren på mandag og bestille time på nettet i morgon. Ergo litt lite tid til det, med mindre dei har søndagsopent ;)

Da må det være en upoplulær frisørsalong hvis du får time til farging dagen før.

Skrevet

Jeg har vært der en gang, og ALDRI mer! Ikke at prisen var så avskrekkende, betalte vel ca 2500 for farging/striping + klipp, men de kunne ingen av delene. Har aldri sett så herpa ut noen sinne. Skulle ha en jevnt lys brun farge i bunn og lyse foliestriper i tillegg, samt en helt enkel, halvlang, oppklippet frisyre med skrå lugg. Klippen var skjev og hakkete, luggen aaaltfor kort selv om jeg spesifiserte gjentatte ganger at den kom til å krølle seg og se forferdelig ut om den ble for kort, og fargen/stripene var "flekkete" og oransje-røde. Synes ikke så godt når jeg satt i stolen hos frisøren i lyset der, men da jeg kom hjem og så meg selv i dagslys fikk jeg helt sjokk. Hvordan klarer man å få rødlig hår med oransje striper utav lysebrunt med blonde striper skjønner jeg ikke! Jeg har hatt den samme klippen mange ganger før, og farger/striper det jevnlig, og dette har aldri skjedd før, så det må være noe alvorlig galt med den frisøren! Anbefaler deg å gå et annet sted.

Da jeg gikk til ET brukte jeg først 2500 der, for så å bruke 3700 kr hos en annen frisør dagen etter for å fikse på skaden. Ble et dyrt frisørbesøk. Tok ikke sjansen på å gå tilbake til ET og klage, for jeg regner ikke med at de hadde klart å fikse det uansett.

Kan på det varmeste anbefale deg Adam & Eva i Christian Michelsens gate, ved teateret. Veldig flinke frisører som jobber der, har vært hos flere forskjellige, og vært fornøyd hver gang. Sist jeg var der betalte jeg vel 1300 kr for foliestriper til langt hår og klipp ca en tusenlapp, synes det er en veldig god pris :) Men tviler på at du får time på dagen der da.

Lykke til, håper du blir fornøyd uansett hvor du går, jeg ville bare advare deg litt mot ET...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...