Gå til innhold

Utdrikningslag

cappocino

Anbefalte innlegg

Det er så mye snakk om selve bryllupsdagen, og for noen (meg) nærmer det seg.... men det er jo et høydepunkt før den tid, nemlig utdrikningslaget!!! Cappomannen har allerede hintet at han vet når det blir... og jeg begynner å få nerver!!

Så dere fruer; vil dere dele utdrikningslaget deres med oss (det har vært masse tråden om det før, men jeg tenkte på et kort sammendrag)

Hva dere gjorde? Måtte gjøre?

Hvor dere var?

Hvor lenge værte det?

Hvor mange?

Etc...

Er det noen som IKKE vil ha utdrikingslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke ha utdrikknigslag! Ikke i "kle seg ut og gjøre dumme ting" kategorien ihvertfall - er for gammel (36). Kunne tenkt meg en koselig dag sammen med venninner, spise lunsj, få massaje eller noe annet velvære opplegg, lage god mat sammen på kvelden og kose oss uten mann og barn. Eller kanskje dra på jentetur til Køben eller et spa-hotell.... Dette er tanker jeg har gitt min forlover så da får vi se hva hun finner på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha utdrikkningslag (kommer nok unna) - hva det blir aner jeg ikke, men tror at forloveren min har bedre fantasi enn å sette meg i ei rundkjøing med gitar og en øl.

Er faktisk mest bekymra for utdrikkningslaget til min kjære. Vennene hans er ikke helt tamme. De har til og med ymtet frempå om generalprøve på utdrikkningslaget, så kjæresten min er allerede nå nervøs hvis en av kameratene ber han med på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hatshepsut

Jeg hadde et "snilt" utdrikningslag, måtte ikke kle meg ut og stå på Karl Johan og selge ting, men hadde det gøy og koste meg hele dagen.

Begynte kl. 12, da ble jeg "kidnappa" av to venninner og dro på skjønnhetssalong og fikk ansiktsbehandling og litt rødvin (deilig!!!). Så dro vi hjem til forloveren min, der alle de andre satt og venta (vi var vel 10-12 stk.), og spiste lunsj og drakk mer vin, og underveis i maten var det ulike leker, bl.a. fikk jeg en anonym gave fra hver gjest og skulle gjette hvem den var fra og hvilken episode den hadde med å gjøre. Og så hadde forloveren min intervjua mannen min og spurt masse spørsmål, og før han svarte stoppa hun videobåndet så jeg kunne gjette hva svaret var. Og så skulle vi utendørs, der jeg ble iført verneutstyr og rollerblades (som jeg aldri har prøvd før), og måtte gjennom en hinderløype på disse tingestene. Det var kjempegøy!!!

Så var det middag på restaurant, og så dro vi på Mega Zone og skøt på hverandre (også kjempegøy), og så ble det mer som en vanlig utekveld etterpå, med nachspiel hjemme hos forloveren min.

Min kjære hadde også en morsom dag med bl.a. tur i småfly og bilbanekjøring.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst bare ha en kosedag og det har forloveren min skjønt, så jeg tror ikke hun kommer til å finne på noe tull! Syns sånn "drit ut" greier, blir for dumt, men hver sin smak!! Når det gjelder min kjære er jeg mer redd for hva forloveren hans finner på!! Håper han finner på litt morsomme ting som jeg vet samboeren min liker, ikke bare sånne drit ut ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha utdrikknigslag! Ikke i "kle seg ut og gjøre dumme ting" kategorien ihvertfall - er for gammel (36). Kunne tenkt meg en koselig dag sammen med venninner' date=' spise lunsj, få massaje eller noe annet velvære opplegg, lage god mat sammen på kvelden og kose oss uten mann og barn. Eller kanskje dra på jentetur til Køben eller et spa-hotell.... Dette er tanker jeg har gitt min forlover så da får vi se hva hun finner på[/quote']

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig jeg også, syns det er sikkelig tåpelig med utkledning etc...

Forloveren min er veldig enig i det også så det blir nok en rolig jentesammenkomst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjempekoselig dag/kveld med venninnene mine. Vi var 11 stykker, og det begynte med en øl på en uterestaurant ved vannet, der det var visesang og bare kos. Så ble jeg utstyrt med en sykkel, en drikkeflaske med no`godt på og et kamera. Mine egne ting ble tatt fra meg. Deretter reiste hele gjengen fra meg i drosje, men først ga de meg noen tettskrevne ark med rebusløp på. Jeg skulle altså innom forskjellige plasser (som f.eks. brannvakta i byen) og jeg måtte ha med bilder som bevis på at jeg hadde vært alle stedene. Jeg hadde en time på meg til å finne frem til der jentene ventet. Det gikk bra, og jeg hadde det faktisk ganske så morsomt helt alene :D Endestasjonen var nede ved vannet igjen, men på en plass for oss selv. Der tente vi bål og min forlover hadde laget en nydelig pastasalat med sjømat, og hun hadde selvfølgelig handlet inn alt jeg liker av drikkevarer. Der ble vi sittende til langt på natt, hver og en hadde kjøpt en ting som de forbandt spesielt med meg, og så måtte jeg selvfølgelig gjette hvem nettopp den gaven var fra. Jeg storkoste meg, og var kjempefornøyd med mitt utdrikkingslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min forlover giftet seg i fjor fikk jeg klar beskjed om at hun ikke skulle ha noe utdrikningslag. Men jeg klarte ikke å dy meg (forloveren hennes var fra Nederland og arrangerte derfor ingenting). Jeg forhørte meg først med venninna mi om det var greit at jeg ordnet noe - som hun garantert ville like. Så tok jeg ringerunden i hytt og pine. Bruden visste at hun ble hentet og at det ikke ble noe jubalong. Det værste som skjedde var litt ståltråd med hjerter i håret hennes... Vi ble 5 stk som dro på Klosteret i Oslo og spiste. Bruden ble hentet og kjørt med Champagne i glasset :-) Hun betalte selvfølgelig ingenting denne dagen.

Jeg ble informert om hvilken dag det kom til å skje noe, men ikke hva eller med hvem. Jeg fikk vite kl 15, men trodde faktisk at jeg skulle kapres tidligere på dagen. Det ble jeg ikke - og jeg fikk en hel time med min kjære da han kom hjem fra sitt utdrikningslag. Jeg skulle ha kjørt boble på "racerbane" i skogen et sted i Sørkedalen. Fordi jeg ble gravid måtte dette avlyses :-( Både jeg og min forlover er like rå på å kjøre bil - og vi elsker det! Så det ble ost og vin (Mozell for min del) hjemme før vi dro på teater og så et rått stykke (tok virkelig meg på kornet, uten at det visstnok var planlagt). Til slutt dro på på restaurant og spiste godt før vi tuslet over i baren og koste oss noen timer før våre kjære hentet oss. Jeg betalte selvfølgelig ingenting denne dagen. Fikk noen snuskegaver og "snuskedessert" :oops:

Jeg skal ha en fest, en skikkelig fest - med bilkjøring først en gang! Jeg ville ha et utdrikningslag som inneholdt noe jeg aldri ville gjøre igjen. Ikke utdritngslag, men allikevel litt sprøtt. Å gå på homsebar fex. - eller kjøre boble i skauen. Sånn ble det ikke pga. graviditeten og dagen før utdrikningslaget ble jeg dårlig og begynte å blø. Takket det norske helsevesenet fikk jeg ikke vite før på søndagen at jeg ikke lenger var gravid, men jeg skjønte jo det på lørdagen med blødninger, da.

Min kjæres utdrikningslag inneholdt naturlig nok en smule stor dose alkohol. Vennene hans hadde som mål å få ham fyllesyk for første gang i sitt liv, men de misslyktes. Han ble kapret på Peppes på fredag ettermiddag. Jeg hadde pakket diverse tøy. De dro på aerobic på SATS, men fikk ikke ta bilder der. Så kom det flere til og det ble middag og bar-til-bar. Det ble dårlig vær, så de fikk ikke dratt opp i Groruddalen og campet. Badebukse som jeg hadde slitt med å finne og greier! Min kjære er en gammel, men dårlig speider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg veldig og blir svært skeptisk når venninnene min spør om jeg kan komme på besøk el om vi skal gå på cafe ol. tror at nå, TAR DE MEG.

Skal visst på gløgg kveld i november, gløgg du liksom :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal visst på gløgg kveld i november' date=' gløgg du liksom :roll:[/quote']

Vær du nå aldri sikker :-)

Min kjære visste at han skulle drikkes ut på lørdag - samme dag som meg. Dermed ordnet vi hundepass siden vi ble lenge borte. Vi hadde en avtale i banken på fredag og tok oss tid til Peppes etter jobb, før dette møtet. Plutselig ble han kapret, gitt :-)

Det var med min viten og vilje og jeg gjennomførte møtet i banken alene :-) Dette møtet ble avtalt et par dager før, men jeg fortalte ham først samme dag "du, jeg henter deg tidligere på jobb i dag for vi må i banken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK, det der hjalp jo virkelig på nervene :o Jeg blir litt små paranoid jeg, på alle avtaler :D

Ja, ja jeg får nok sitte inne til slutten av februar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover og jeg er veldig enige på det området. Vi synes ikke noe om slike "utdritningslag."

Jeg kunne tenkt meg en god middag sammen med venner, feks. havets delikatesset - koldtbord, med god drikke til. Og jeg ville vært i himmelen om jeg hadde fått vært på noe velværeopplegg :)

Vi bor langt unna hverandre så jeg er spent på hva det blir til. Føler meg rimelig trygg på at OM det blir så blir det innenfor rimelighetens grenser det kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kledd ut og driti ut på mitt utdrikningslag, men det var jo bare kjempegøy!! Tar meg selv lite høytidelig og ble med på moroa. :D

Ble hentet 9 om morgene. Spiste frokost og så sminket de meg og tok på meg kostyme og parykk. Måtte vaske bilvinduer, selge kondomer, lese eventyr og marsjere med buekorpsene. Fikk deilig lunsj med champagne og masse deilig pålegg. Danset salsa (alle var med og koste seg stort!), fikk tatovering, hadde fest hos forloveren min med sånne hvor godt kjenner du og din mann hverandre spørsmål og så var vi på byen (i andre klær og uten krigsmaling). Var hjemme halv tre tror jeg.

Egentlig skulle jeg hoppe i paraglider, men pga vind ble det avlyst. Derfor måtte jeg selge ting isteden.

Det er fortsat igjen penger fra mitt utdrikkningslag, derfor skal vi snart ha jentekveld hjemme hos meg med pizza og kos. Det gleder jeg meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noe utdrikkningslag...rett og slett fordi jeg kjenner at jeg får kramper når jeg ser disse damene utkledd og dritings på byen...PINLIG OG FLAUT...

Nå ermin forlover gravid blitt o gdermed unngår jeg de verste festene tror jeg..men hun vet også min holdning til dette. Vi har snakket om det ved flere anledninger det har kommet opp.

En annen sak er at disse utdrikkningslagene skal liksom være siste fest på byen som "singel" eller ubundet kan man si..kyss meg...man er da like bundet som samboer og kan ikke foreta de svære sprellene uansett...

Har mye mer sansen for disse spadagene, jentefest hjemme, eller ute, bare det ikke er preget av sånne desperate "nå skal vi drite deg ut" faktene...

Men det er min mening og jeg har total forståelse for at andre mener noe annet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg vil ikke ha utdrikningslag. Jeg vil heller invitere mine nærmeste venner over på en bedre middag, der vi sitter og snakker og koser oss sammen. Jeg drikker ikke, og er blitt for gammel til slikt :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...