AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg er veeldig kosete av meg når det kommer til kjæresten. Elsker å kysse, klemme og kose med han. Men han synes rett og slett det blir for mye. Jeg føler meg litt avvist, for jeg vil jo bare vise hvor glad jeg er i han. Trodde kjærester elsket å kose med hverandre. Når vi har sex også, så er han ikke noe spesielt fan av kyssing. Jeg synes det er så kjipt. What to do? Burde jeg bremse ned? (Vært sammen i snart 2 år)
Piper Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Dere må finne en middelvei dere begge kan leve med, og det gjelder selvfølgelig dere begge. Han bør kanskje kose litt mer, men du bør kanskje bremse ned litt.
The Kitten Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Du roer deg ned og aksepterer at han ikke er like kosete som deg. Så snakker du med ham om dine behov. Elsker du at dere koser med hverandre? At du koser med ham? Eller at han koser med deg?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Elsker du at dere koser med hverandre? At du koser med ham? Eller at han koser med deg? Everything!
Wonders Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 (endret) jeg fortalte han hva jeg følte når han ikke koste tilbake. Veldig spesifikt, og at når jeg koser er jeg sårbar og synes det er fryktelig vondt når han avviser. Jeg kjenner ikke at han er glad i meg når han ikke vil/orker. Jeg er ikke klengete, jeg bare bobler over av følelser. Jeg blir ulykkelig når han ikke viser meg ømhet... Når han ble bevisst ordnet det seg. Jeg fikk kose mer, og han koset tilbake litt mer, frivillig. Og da så han hvilke goder han fikk av det. At jeg ble lykkelig av sånn kos. Og en lykkelig kjæreste gir deg ikke bare glade dager , men herlige...frukter :gjeiper: Og de fruktene kunne han bruke som han ville. Han ville høste flere frukt og jeg fikk kosen min. Når et behov blir fyllt er ikke behovet like sterkt lenger. Merkelige greier. Får man ikke det man ønsker blir man ulykkelig. Endret 31. august 2010 av Wonders
Cilicon Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Respekt for hverandres følelser er viktig. Du må gi han tid "alene" og han må gi deg kosetid.
-milla j- Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Det er så mye som må være i balanse i et forhold, behov for nærhet, behov for kontakt (tenker her på sms, telefoner i løpet av dagen osv) - uansett er det viktig at dere snakker sammen og blir enige! Hvis du hele tiden føler deg avvist blir det negativt for dere begge, men det kan jo unngås om dere snakker sammen og forklarer hvordan dere opplever dette. Hvis han "aldri" vil kose og du "alltid" vil blir det for mye for ham og da vil han kanskje avvise deg oftere rett og slett fordi han føler det blir klengete hvis han ikke har like stort behov for nærhet som deg. Prøv å sette av tid til å kose. F.eks. om kvelden før dere legger dere - det trenger jo ikke å være hele kvelden men det å vise hverandre ømhet og kjærlighet er viktig i et forhold. Det viktige er jo at du vet at han ikke avviser deg fordi han ikke vil være nær deg, ikke sant? Jeg trekker paralleller mot det å hele tiden ønske bekreftelse fra den andre. Føler du deg usikker på hva han føler for deg? Snakk med ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå