Gå til innhold

Madonna piercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en madonna piercing hvor kula bare glir ut/snurrer seg av. Jeg bytta for første gang i går. På kino ista hadde kula detti ut. Satt på ny ista og har måtte stramme den til fire ganger på kort tid nå.

Noe jeg kan gjøre for dette? Kanskje en grunn på slikt? Ellers blir jeg nødt til å line/teipe den fast to netter fremover for å ikke sette stanga fast på natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at du har skrudd kula på riktig, at den ikke sitter skrått på gjengene? jeg skrur på min hele tida men bare for å sjekke at den sitter godt. bare 1 gang har den dettet ut, da var det fordi jeg hadde skrudd kula på litt skjevt...

Skrevet

Jeg skjelver veldig når jeg setter den i, men nå i natt har den holdt, og da har jeg skrudd på den hele tiden. hvordan unngå å skru den skjevt på?

Skrevet

Enkleste er å ta den ut og la det gro igjen. Noe av det styggeste jeg ser, er madonnapiercinger.

Skrevet

Godt at alle har hver sin mening da :)

Skrevet

et par av mannfolka mine syns min madonnapiercing er stygg... frekke rasstapper.

jo mindre kula er jo vanskeligere er det å skru den på rett syns jeg... men fins noen andre typer, hvor stanga er hul og kula har en liten "tapp" så du bare trykker den inn i stanga og slipper skru den fast på de bittesmå gjengene.... jeg kjøpte et par sånne men jaggu var ikke stengene for tykke for hølet mitt ja....

Skrevet

da jeg mista piercing kula mi, fant jeg den ikke igjen. og eneste reserven jeg hadde var en med for tykk stang.. så når jeg bare måtte ha den i så reiv jeg opp litt hud.. men heldigvis har det ikke blitt noe skade.

Nå sjekker jeg om piercinga sitter hele tiden. Syns den jeg har nå har for stor kule så må få tak i noe annet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Du bare skrur og skrur og skrur på den de første par dagene du bytter, for å sørge for at den setter seg godt fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...