AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1 Del Skrevet 28. august 2010 Min tante sier hun kan heale, men jeg har aldri merket effekt av hennes såkalte varme hender. Hun behandler eksmannen sin som en puddel i bånd som alltid har vært ensom etter at han flyttet 100 mil for å gifte seg med henne, og er takknemlig for at han får gjøre noe praktisk og drikke kaffe med henne, gjerne til hennes nybakte kaker. Hun påvirker alle rundt seg, men jeg tror ikke hun er den snille fromme hun utgir seg for å være. Hun går rett inn i andres liv og prøver få kommando. Er hun gal eller noe? Eller har jeg misforstått??? Sier man noe til henne, at hun kanskje tar feil, setter hun opp et hånlig glis og trør gassen på bilen i bånn. Jeg spør ikke fordi hun plager meg, men hun plager min lillesøster. Hva foregår i huet på slike folk, jeg tror hun selv mener hun er perfekt så det er vanskelig å få henne i snakk. Da prater hun det bort og begynner å prate om andres problemer. Hva kan jeg gjøre for min lillesøster? Hun er 23 år og har slitt en del med angst og depresjoner. Det nytter ikke gå gjennom vår mamma, for hun har stor tiltro til helbredelse som hun tror hennes søster er ekspert på. Er det noen som har erfaringer. Jeg har lyst å sette denne damen på plass, men jeg vet ikke hvordan siden hun alltid vrir seg unna. Jeg kjenner healere og de bruker være langt mer ydmyke, men hva vet jeg. Hun er veldig sinna på meg nå, for jeg sa i fra at hun driver med humnburg, så da fikk hun satt par familiemedlemmer opp mot meg. Hvordan komme frem mot noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #2 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg sendte melding i ettermiddag og unnskyldte at jeg var frekk i kjeften. Hun svarte ikke. Det hun driver med min søster er verre, jeg er ti år eldre enn søsteren min og har sett hvor mye hun herjer med hjertet og hodene til folk. Hun er med i kirkerådet, det er jo nesten selvsagt, så perfekt som hun er. Hun kommer med bebreidelser, at man er et dårlig menneske, tenk på dine foreldre, er du så dum osv. Sånne ting. Og likevel tror nesten halve norge at hun er healer. For alt jeg vet er hun kanskje det, men jeg vil ikke ha noe av det. Når jeg tviler på hennes egenskaper og prøver å prate om healing, blir hun sint. Det er helt abnormt, og ingen tilhører en rar menighet i ødemarken, men hun vinner terreng. Det må hun jo få lov til, men hun ser ikke hvor voldsom og upsykologisk og slem hun selv kan være. Hva skal jeg gjøre, de omplasserer søsteren min hvis jeg sier noe til henne. Hun er innlagt. Jeg så tidlig hvor sykt dette var, og noe som påvirket hele familien, men jeg trodde det var åpenbart så jeg advarte aldri søsteren min. Tante psyk har så stor makt. Hun har jobbet innen rusomrsorg, psyk.helsevern og er sykepleier så vår mor har stor respekt for henne, selv har mamma kun ett år gk. handel og kontor. Jeg unnskylder ikke vår mor, men hun er vokst opp med sin søster og er rimelig kuet, dvs hun trur på alt søsteren sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #3 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Jeg har håpet at hun dør i morgen. Men i motsetning til henne er jeg ingen trollkvinne. Jeg unner henne heller ikke noe vondt, men det hadde blitt en frihet i familien om hun vandret over til Amerika. Nå ble jeg visst trollete likevel, men for et damemenneske, som så og si alle tror er en healer og lytter på alle hennes råd. Er det mulig??? Endret 29. august 2010 av Het Potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #4 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg ringte mamma nå og ingen er visst sinte mer. Men jeg sitter igjen med en følelse jeg ikke vil ha. Mulig jeg blander min tante med dumme ekser, men det tror jeg ikke. Men håper det går bra. Søs kommer ut om par uker, jeg skal prøve støtte henne så godt jeg kan, men jeg kan ikke utrette mirakler og selvfølgelig kan det være irriterende å føle seg pliktskyldig, men jeg tror kanskje dette går bra. Er jo også glad i min tante, hun bodde vegg i vegg og var ofte barnevakt, men forstår ikke at hun påberoper seg evner som bare Jesus hadde. Kanskje noen andre har, men ikke når de gliser deg i ansiktet og gir bånn gass når du spør et spørsmål som blir oppfattet som kritikk.Siden resten av Norge tror på henne, får vi håpe det er en placebojobb hun gjør. Jeg tror på gode tanker, og er glad i henne selv om jeg ikke tror på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 29. august 2010 #5 Del Skrevet 29. august 2010 Si meg en sak. Er det tanten din eller jobben hennes du misliker? For meg er dette to forskjellige ting. Hvis dama kan heale, så har det ikke så mye med hennes personlighet å gjøre. Og slik jeg ser det, så er det personligheten og ikke healingen det er noe galt med her. Hvis du mener at det er noe galt med healingen, så kan du alltids sende en klage til healerforbundet. Det ligger en del etikk i dette med healing. Det er mange regler å forhole seg til. Hvis du har vært klienten hennes og føler at hun bryter deg ned, så har du full rett til å klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 29. august 2010 #6 Del Skrevet 29. august 2010 Tråden er ryddet. Het Potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå