Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kjent en mann i ca et år nå, og for et par uker siden møttes vi bare oss to for første gang. Tidligere har vi alltid møttes sammen med flere andre -av enkle grunner som at vi alle er venner. Men han spurte om han kunne komme på besøk (pga flytting bor vi ca fire timer unna hverandre i ukedagene), og siden jeg synes han er en hyggelig mann, sa jeg ja. Dette viste seg å være helt rett -vi pratet og lo hele dagen, og plutselig hadde klokken blitt nærmere 22-23. Vi hadde begge rett og slett glemt tiden helt! Så vi ble enige om at han kunne overnatte. Skravlet også hele natten, og det ble også litt kyss og kos, men ikke noe mer enn det. Vi møttes nå igjen denne uken, og oppførte oss helt likt som vi gjorde forrige gang -bortsett fra at vi nå også holdt hender utendørs (på hans initiativ).

Det jeg nå lurer på er hva som foregår.. Er det dumt av meg å sende en SMS å spørre om det er just random play? Da for å vite om jeg bare blir "brukt" for kos og nærhet. Er så tilfelle, er det greit å vite sånn at jeg ikke faller fullstendig for mannen, men bare har det gøy :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan spørre!! Jeg ville kanskje ikke spurt om "han bare er en player" - men det er jo greit å vite om han kanskje er litt interessert! Det at han tok hånden din ute virker jo lovende ;)

Vet ikke om jeg ville sendt en SMS - kanskje du kan ta initiativ til å treffes neste gang (hvis det er det du vil..) og så spørre?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg ville tatt den praten under fire øyne. Og ikke ved hjelp av spørsmål, men mer som en erklæring. "Etter å ha møt deg har jeg ikke vert inne på Sukker.no en eneste gang". e.l. Om du foretrekker spørsmål så er spørsmålet om det er bare deg han treffer slik et legitimt og "ikke truende" spørsmål.

Skrevet

Jepp, ta den samtale under fire øyne.

Stille slike direkte spørsmål via sms fører nok lite nyttig med seg, annet enn at han muligens trekker seg tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...