Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så bekymret for at det skal skje min ex noe..som jeg er forferdelig glad i,men vi har nå måttet kutte kontakten for at jeg skal komme meg videre...

Det jeg er redd for er at han skal komme ut for en ulykke eller noe,og at jeg på en måtte ikke har "rett" til å være der for han om det skjer noe..Herregud så teit det høres ut...

Men er også redd for at han ikke vet hvor glad jeg er i han OM det skulle skje...

Må sies at jeg har en generell angst for at det skal skje mine nærmeste noe iom at jeg har mistet en veldig nær person brått...

Noen fler som har det sånn..eller er jeg eksepsjonelt rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Empati er nå en tid (eller ting), men absolutt gehør er noe annet (høre en knappnål falle). Hvor mange engler går det på ett knappnålshode?

Skrevet

Jeg er også glad i min eks. Altså glad i som en jeg har delt mye med. Vi har begge nye partnere, så det er altså ikke på annet nivå, men ja. Jeg er også redd for det. For barna mine har så behov for en pappa og en mamma, og om det skjer oss noe så er vi veldig, veldig alene om ansvaret. Det er godt å være to selv om vi er alenemamma-og pappa.

Jeg er glad for at jeg føler det slik, jeg. Det er slett ikke alle eks-koner som gjør det!

Lykke til,- håper du takler det fint etter hvert:) Altså redselen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...