AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Er det noen her som bruker hvit kajal (våtkanten på øyet)? Isåfall, hvilket merket? Og hvorfor bruker du akkurat hvit?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Jeg bruker hvit kajal fordi jeg vil forstørre øynene bittelitt Viktig å ikke bruke for mye
BeautyFuzz Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Er det noen her som bruker hvit kajal (våtkanten på øyet)? Isåfall, hvilket merket? Og hvorfor bruker du akkurat hvit? Kvit kajal bruka eg for å få litt meir åpent blikk og større auger. Brukar MAC facinating .. Men brukar også ein hudfarget for de blir meir naturlig og ikkje så skarpt og då brukar eg Stila Topaz
Karmosin Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Jeg bruker aldri noe på våtkanten fordi det irriterer som besatt, men bittelitt hvit kajal i øyekroken mot neseroten skaper en illusjon av at øynene sitter lengre fra hverandre, så det gjør jeg når jeg går litt inn for å sminke meg.
Wonders Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 bruker det så ofte som mulig. For å se mer forfrisket ut,,,eh nei ikke fordugget Jeg har en fra H&M, og den er ok. Men når det er på vårkanten, så sier det seg selv at den blir borte etter 15 minutter. Jeg har prøvd å ta på litt øyenskygge først, for å gjøre den tørr. Men det er ikke optimalt, og den blir oxo borte. Man må nesten ta på våtkanten til øyelokket oxo, men det er vanskelig, og det kjiler, resultatet blir pitte litt bedre, men det holder ikke lenge. Unngå å få noe hvitt på vippekanter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå