Gå til innhold

Hvor lang tid før første melding?

imeria

Anbefalte innlegg

Hva er "reglene" for dating? :P Har nemlig møtt en fyr via fadderopplegg. Rota med han da vi var ute i går (var sammen hele kvelden), gikk sammen hjem og sa pent godnatt før jeg gikk hjem til hybelen. Har utveksla nr, så håper på at det tikker inn en melding. Hvor lenge er det vanlig å vente før første melding? Jeg tørr ikke sende først, er pingle. Finner han ikke på face heller :/ Er det teit av meg å vente på meld? Shit, jeg kan virkelig ikke disse dategreiene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Det finnes ingen regler. Du må tenke selv. Vil du ha kontakt så tar du kontakt. du er "likestilt" for pokker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Enig med brutal_mann. Du må selv velge om du vil kontakte ham eller om du vil sitte passivt og la han bestemme alt.

Jeg pleier å vente til jeg har en ide om noe vi kan finne på, deretter sende sms og spørre om han vil være med.

Det vil si at jeg ikke sender melding morgenen etter og sier "hei, så koselig det var i går." men at jeg heller venter et par dager, og en dag sier venninna mi: "du, skal vi gå på kino i dag? så kan du jo ta med han fadderfyren?" og da sender jeg "hei, det var koselig på fredag, og jeg lurte på om du kanskje vil bli med meg og en venninne på kino i dag?" for eksempel.

Hvis han har sendt melding før dette er jo det bare fint. Hvis han ikke svarer på meldingen min, eller svarer at han ikke vil, så har jeg ikke tapt noe. Da ble det med den kvelden og det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de før meg. Det finnes ingen regler. Har du lyst til å sende mld, så gjør det. Ellers venter du til du hører fra vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg sendte melding på lørdag, fikk svar! :) Nå har han lagt meg til på face, og jeg fikk meld av han i går kveld. Han lurte på hvordan det gikk:) Shit, blir nervøs av detta jeg :P Har litt lyst til å høre om han vil møtes en dag.....men vet ikke hva vi kan gjøre...Noen som har forslag? (må være noe litt rolig, begge har blitt litt småsyke/forkjøla, fadderuka tok på:P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...