Gå til innhold

Singelferie

Linus

Anbefalte innlegg

Hei, alle :-)

Jeg har en del ferie tilgode, og nå som alle kollegaer med samboer/ektefelle og unger har kommet tilbake fra sin synkroniserte sommerferie, så håper jeg å kunne ta ut et par uker jeg også. I den forbindelse har jeg tittet litt rundt etter tilbud og reisemål som passer for en som planlegger å reise alene. Jeg kunne enten tenke meg en storbyferie (gjerne over "dammen" eller Australia), og/eller et opplegg med spennende aktiviteter. Gjerne i forbindelse med sjø og hav, og da enten på, i eller under overflaten (er bla. en erfaren dykker og ivrig sportsfisker). Noen som feks. har erfaringer med dykkeferie i Rødehavet eller Great Barrier Reef?

Jeg er en aktiv mann på 30+. Er ikke ute etter noe hjernedødt sjekke-og-drekke-sydenopplegg. Reisen behøver ikke være til sydlige breddegrader, og pris er heller ikke så forferdelig viktig. Noen her som har ett eller flere tips å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Ja... Men jeg husker ikke navnet på arrangøren :sukk: Men google, så finner du reisebyråer som legger opp turer over hele verden for single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Men jeg husker ikke navnet på arrangøren :sukk: Men google, så finner du reisebyråer som legger opp turer over hele verden for single.

Du tenker kanskje på Carpe Diem ?

Har faktisk sett litt på programmet deres. Påskeøya og Galapagos (hadde bare aldersgruppen passet) høres veldig spennende ut, men jeg er littegrann usikker på formatet på disse turene. For min del har jeg i grunnen ikke noe kjempestort behov for å reise sammen med en større gruppe av andre single. Jeg mistenker at det fort blir litt kleint.

Endret av Linus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hva med Island? Er mange reisearrangører som har aktivitetsturer dit. www.vulkanreiser.no. Ser spennende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Island? Er mange reisearrangører som har aktivitetsturer dit. www.vulkanreiser.no. Ser spennende ut :)

Enig. Den siden må jeg så absolutt titte nærmere på. Takk :-)

Har forøvrig også veldig lyst til å ta turen til Silfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...