Gå til innhold

Ok å bruke samme kjole andre gangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne er romantisk og giftet seg for 4 år siden. De ble skilt i fjor og nå har hun møtt drømmemannen. Jeg har ikke noe i mot det, men hun har spart kjolen fra sitt første bryllup og vil bruke den, men nå er hun litt i tvil. Det er i mine øyne en for overdådig kjole med for mange detaljer. Dere som har vært gift flere ganger, er det greit eller er jeg for urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja.. Jeg ville nok ikke brukt den igjen, men da fordi den kun ville minnet meg om eksmannen. :forvirra:

Skrevet

Nei, hadde blitt litt for kleint for min del.

Skrevet

Bruke opp igjen brudekjolen fra et havarert ekteskap? Njæææh. Om hun syr den om kanskje.

Tenk bryllupsbildene av bare bruda, "Var dette i bryllupet med Hans eller Petter?"

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg synes det er rart at hun vil. Ikke fordi kjolen er overdådig, men fordi den for alltid vil forbindes med den første vielsen hennes. Hvis jeg var hennes kommende mann, ville jeg heller ikke likt det.

Skrevet

Nei, det virker feil å bruke samme kjole. Ikke fordi den evt er overdådig - hun må gjerne ha en annen prinsessekjole til bryllup nr 2 for min del, men jeg tror det ville føles feil.

Gjest Mahareth
Skrevet

Hvordan kan noen ønske å bruke samme brudekjole to ganger?

Skrevet

Synes ikke det spiller noen rolle om kjolen er overdådig osv, men synes det er ganske spesielt at hun vil bruke samme kjolen som sist :sjenert:

Skrevet

Hvis hun bruker samme kjolen slipper hun jo å ta så mange bilder hos fotografen. Bare noen bilder av begge to, og han alene. De av henne alene har hun jo allerede, og kanskje hun allerede har betalt dyrt for forstørrelser av de :)

Nei, seriøst. Regner med at en man ikke ville følt seg særlig spesiell hvis hun ville brukt samme kjolen hun hadde i bryllupet til eksmannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...