Nitha Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har alltid handlet på nett med paypal, senest for et par uker siden. Da jeg skulle betale et kjøp i går fikk jeg beskjed om at de ikke kune finne kredittkortet mitt. Derfor la jeg inn et nytt kort på samme konto. Problemet er bare at jeg må betale kjøpet innen tre dager, og jeg får neppe tak i den nye koden for å iverksette det nye kortet på den tiden. Finnes det en garanti eller noe som kan løse dette problemet med paypal? Jeg har sendt en epost til hjelpesenteret deres, men regner ikke med å få noe svar før bankene er stengt her til lands. Fru Nitha
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Kan du ikke prøve å ringe kredittkortselskapet ditt for å få koden siden du ikke har tid å vente på kontoutskriften derfra?
jordbær Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Innen tre dager? Da teller nok ikke helga! Slapp av. De snakker om tre virkedager, vil jeg tro. Hvis du ikke fikk en dato på dette.
Nitha Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2003 Fikk etter hvert svar fra Paypal. Skjønte ikke så mye av det som sto der egentlig, ut over at så lenge du er "verified" medlem, så har du en slags kreditt som kan brukes ved slike tilfeller. Så da jeg gikk inn og prøvde å betale igjen med det nye kortet, uten at det altså er bekreftet ved kode ennå, så gikk det helt greit. Fikk en epost fra selger dagen derpå med meldingene han hadde fått fra Paypal, og det var akkurat det samme for han. Han fikk pengene sine uansett, og jeg regner med at paypal trekker pengene så fort det nye kortet er bekreftet. Så da løste det seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå