Gå til innhold

Paypalproblem som haster!


Nitha

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid handlet på nett med paypal, senest for et par uker siden.

Da jeg skulle betale et kjøp i går fikk jeg beskjed om at de ikke kune finne kredittkortet mitt. Derfor la jeg inn et nytt kort på samme konto. Problemet er bare at jeg må betale kjøpet innen tre dager, og jeg får neppe tak i den nye koden for å iverksette det nye kortet på den tiden.

Finnes det en garanti eller noe som kan løse dette problemet med paypal?

Jeg har sendt en epost til hjelpesenteret deres, men regner ikke med å få noe svar før bankene er stengt her til lands.

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kan du ikke prøve å ringe kredittkortselskapet ditt for å få koden siden du ikke har tid å vente på kontoutskriften derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen tre dager?

Da teller nok ikke helga!

Slapp av. De snakker om tre virkedager, vil jeg tro. Hvis du ikke fikk en dato på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk etter hvert svar fra Paypal. Skjønte ikke så mye av det som sto der egentlig, ut over at så lenge du er "verified" medlem, så har du en slags kreditt som kan brukes ved slike tilfeller.

Så da jeg gikk inn og prøvde å betale igjen med det nye kortet, uten at det altså er bekreftet ved kode ennå, så gikk det helt greit.

Fikk en epost fra selger dagen derpå med meldingene han hadde fått fra Paypal, og det var akkurat det samme for han. Han fikk pengene sine uansett, og jeg regner med at paypal trekker pengene så fort det nye kortet er bekreftet.

Så da løste det seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...