Gå til innhold

Gavetips til kjæresten

princess89

Anbefalte innlegg

Kjæresten og jeg har vært sammen i snart to år. Nå er det litt mindre enn en måned til han har bursdag og jeg føler jeg har brukt opp alle de gode idéene. Jeg har så langt gitt han et armband med innrisset "di for alltid", en minnebok med bilder av oss, parfyme og andre praktiske ting.

Nå sitter jeg her og aaaner ikke hva jeg skal gi han i bursdagsgave. Jeg er veldig kresen når det gjelder sånt. Vil at gaven skal bety noe, ikke bare en random ting :)

Noen som har noen gode idéer? Takk på forhond :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Opplevelser kan jo være så mangt, men vi har gitt hverandre konsertbilletter noen ganger. Andre opplevelser kan f.eks være fallskjermhopp eller rafting hvis han drømmer om det, et kurs i en eller annen hobby, hvis han har snakket om noe han skulle ønske han kunne (alt fra jegerprøven til båtførerbevis) osv osv

Et års abonnement på et eller annet blad kan også være en fin gave.

Endret av Spinell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg på kne fremfor han, sug han, la han sprute over ansiktet ditt. Bedre gave kan han knapt få.

Go for it! ;) Er selvfølgelig individuelt hva mannfolk liker ang sånne ting, men om du gir han en digg seksuell opplevelse utenom det vanlige, så slår det aldri feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vil at gaven skal bety noe, ikke bare en random ting"

Dette betyr vel egentlig at det er liten vits i at vi gir deg tips når vi ikke vet noe om han.. :) tror nok det er bedre om du kommer på noe selv. Prøv å ikke tenk så materielt. Tenk opplevelser, følelser og interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* konsert

* teater

* weekendtur

* kino

* middag

* en flaske massageolje + gavekort på massage utført av deg

* en god bok

* utstyr til en hobby han har (trening/foto/maleutstyr/annet)

Dere har kun vært sammen i 2 år: litt tidlig å føle en har "gitt alt" synes jeg kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...