AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 er bedt i bryllup, til kaffe dresskode er ikke oppgitt, men er det pent nok med grått ullskjørt, pent sort langarmet topp, og høye støvletter??
lulle Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Hvis dette er selve bryllupsdagen, ville jeg også tenkt at dette ikke var pent nok...
Munchlax Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Tror ikke dette er pent nok, gitt. Antrekket høres mer ut som arbeidsantrekk enn noe man bruker i bryllup. Jeg ville kanskje tatt på en penere kjole istedenfor.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 uff jaja, lang sort "gallakjole" med en pen rød jakke, i tynt stoff da?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Det siste vil jeg si burde gå helt fint. Det første kommer litt an på sesongen og stilen i bryllupet vil jeg si. Så må jeg også si at hadde det ikke vært for bilder husker jeg knapt hva noen hadde på seg i bryllupet vårt, (og ikke hva andre har hatt på seg i andre bryllup jeg har vært i heller) det er nok mer hvordan du føler deg selv i forhold til de andre som er der.
lilleGrethe Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Jeg synes at man bør ha kjole i bryllup - eventuelt drakt eller pent skjørt og pen bluse (det er ikke alle som får kjoler til sin kroppsfasong). I bryllup skal man pynte seg - mer enn man ville gjort på en vanlig fest. Om det ikke er dresskode, er antrekket vanligvis pent - dvs dress til menn og kjoler til damene. Men du kan jo høre med bruden.
Jade Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 (endret) Dette hørtes ut som et antrekk som passer fint til et juleselskap (julemiddag + julepakke-oppakking), men ikke et bryllup. Endret 28. august 2010 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå