Gå til innhold

klær som gjest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bedt i bryllup, til kaffe :)

dresskode er ikke oppgitt, men er det pent nok med grått ullskjørt, pent sort langarmet topp, og høye støvletter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet ville jeg ha sagt nei.

Skrevet

Hvis dette er selve bryllupsdagen, ville jeg også tenkt at dette ikke var pent nok...

Skrevet

Tror ikke dette er pent nok, gitt.

Antrekket høres mer ut som arbeidsantrekk enn noe man bruker i bryllup. Jeg ville kanskje tatt på en penere kjole istedenfor.

Skrevet

uff :sjenert:

jaja, lang sort "gallakjole" med en pen rød jakke, i tynt stoff da?

Skrevet

Det siste vil jeg si burde gå helt fint.

Det første kommer litt an på sesongen og stilen i bryllupet vil jeg si.

Så må jeg også si at hadde det ikke vært for bilder husker jeg knapt hva noen hadde på seg i bryllupet vårt, (og ikke hva andre har hatt på seg i andre bryllup jeg har vært i heller) det er nok mer hvordan du føler deg selv i forhold til de andre som er der.

Skrevet

Jeg synes at man bør ha kjole i bryllup - eventuelt drakt eller pent skjørt og pen bluse (det er ikke alle som får kjoler til sin kroppsfasong). I bryllup skal man pynte seg - mer enn man ville gjort på en vanlig fest.

Om det ikke er dresskode, er antrekket vanligvis pent - dvs dress til menn og kjoler til damene. Men du kan jo høre med bruden.

Skrevet (endret)

Dette hørtes ut som et antrekk som passer fint til et juleselskap (julemiddag + julepakke-oppakking), men ikke et bryllup.

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...