AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Hva kan jeg bruke for å få misfargede bh'er og truser til å bli hvite igjen?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Er det bomullstruser og BH`er kan du bruke klorin. Er det silke tror jeg ikke du får dem fine å hvite igjen.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Er det bomullstruser og BH`er kan du bruke klorin. Er det silke tror jeg ikke du får dem fine å hvite igjen. Vet ikke. Men jeg så etter i en bh nå, og der står det 100% polyester, kan jeg bruke klorin på den? Så såg jeg i en truse der stod det 95 % bomull.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 jeg har prøvd å bløtlegge hvite plagg i klorin men så ingen forskjell....
Virvel Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 (endret) Vet ikke. Men jeg så etter i en bh nå, og der står det 100% polyester, kan jeg bruke klorin på den? Så såg jeg i en truse der stod det 95 % bomull. Ikke bruk klorin på syntetiske materialer, enten har det ingen effekt, eller så gjør det vondt verre. Vanish kan kanskje hjelpe litt, men syntetiske plagg er som regel ikke mulig å få skikkelig hvite igjen. For å beholde dem fine lengst mulig bør du vaske helt hvite plagg for seg. Endret 28. august 2010 av Virvel
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 syntetiske hvite klær skal vaskes med vaskepulver for farga klær, ofte inneholder hvitvask pulver blekemidler og det gjør ofte syntetiske klær gule/grå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå