Gå til innhold

Tror jeg er forelsket i læreren

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret gjest
Skrevet

Jeg tror at jeg begynner å få følelser for læreren min. Han er omtrent 30 år eldre enn meg, og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Han er gift og har barn, og jeg vil ikke ødelegge for han og familien.

Jeg har han flere ganger i uken, og jeg klarer ikke å se han i øynene når jeg snakker. Han virker helt normal, og ingen antydning til at han føler noe for meg. Jeg er så redd for at han skal få vite dette. Jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre hvis han får vite om det.

Kan jo nevne at jeg er myndig..

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil at dette skal gå over, men jeg klarer det ikke. Virker som om det bare blir værre og værre for hver dag. Jeg blir så nervøs når vi er i samme klasserom, og jeg gjør alt for at jeg skal kunne se han. Føler meg så dum når jeg skriver dette. Har aldri skjønt meg på de som blir forelsket i sine lærere, men i dag er jeg selv i den sitasjonen.

Please, hjelp.. Jeg trenger råd til hvordan jeg skal gå videre nå? Syns dette er så vondt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bit samen tennna og skjerp deg nå, ta kontroll.. pust med magen og ta kontroll.

Skrevet

Jeg var også forelsket i en lærer, men da var jeg bare 15 år. Forstår nå at han forstod det, jeg er en dårlig løgner. Han hadde også barn og når de flyttet brevvekslet vi litt, hvorfor aner jeg ikke for han hadde verdens peneste dame som var mor til hans barn. Men jeg tror han så hvor vingeskutt jeg var og ingenting i brevene var flørtete.

Tror lærere er vant til å bli forelsket og han jeg kjente, behandlet meg bra. Siden har jeg spurt meg selv, hva annet kunne han gjøre, han var voksen og så at jeg var forelsket. Vi har ikke beholdt kontakten, jeg fant en kjæreste.

Skrevet

Hold maska, lat som ingenting og vent til det går over.

Skrevet

Kan du ikke ha en affære? :)

Skrevet

Lærere som får elever til å bli forelsket i seg, er ikke egnet til å være lærere. De må straks bli fradømt retten til å arbeide med barn og unge i en hver sammenheng.

Dersom offeret får problemer pga det inntrufne, må også krav om erstatning og oppreisning vurderes.

Skrevet

Lærere som får elever til å bli forelsket i seg, er ikke egnet til å være lærere. De må straks bli fradømt retten til å arbeide med barn og unge i en hver sammenheng.

Dersom offeret får problemer pga det inntrufne, må også krav om erstatning og oppreisning vurderes.

Hvordan "får man" noen til å bli forelsket i seg? Barn og ungdommer kan ofte forveksle trygghet de føler overfor en voksenperson med forelskelse. Du mener altså at en lærer skal bli fradømt retten til å være lærer, og gi erstatning og oppreisning for noe vedkommende er/blir fullstendig uvitende og uskyldig dratt inn i?

Å trigge eller gjøre noe med eventuelle følelser eventuelle elever måtte få er noe ganske annet, og det bør selvsagt få konsekvenser.

Gjest curious
Skrevet

Kunne ikke DU bli lærer, da, siden det er 100% sikkert at ingen vil forelske seg i deg?

Skrevet

Denne personen dukker opp hver gang det dukker opp tråder som denne (som omtaler eventuelle følelser/forelskelser som involverer lærere og studenter). Når jeg så tråden, bare ventet jeg på at han/hun skulle dukke opp. Han eller hun sier alltid ting som dette, at læreren begår overgrep osv. hvis studentene får følelser for vedkommende.

Gjest Forvirret Gjest
Skrevet

TS her

Takk for svar, folkens. Skjønner at jeg ikke kan fortsette, men jeg vet ikke hvordan jeg skal slutte. I går drev jeg til og med og søkte opp navnet for å finne ut hvor vedkommee bodde og hva konen het osv. Jeg tror jeg holder på å bli gal. Jeg vil jo ikke at det skal være sånn :tristbla:

Jeg kan jo ikke slutte å studere heller, og bytte fag kan jeg heller ikke. Tror jeg bare skal tenke på hvor ekkelt det er å være forelsket i en som er like gammel som pappa, og at kona kommer til å drepe meg hvis jeg gjør no. Og tenk på barna hans. De kommer til å kutte meg i 1000 biter... Kanskje det hjelper?

Men det gjør så vondt.. Så sjukt vondt :(

Skrevet

Det å søke opp navn osv er ikke noe unormalt når man er avstandsforelsket. Det viktigste er at du lar det bli med en avstandsforelskelse, siden har er opptatt. Det kan absolutt være vondt, men det er sånn det må være. Noen ganger går sånne ting over kjapt, andre ganger kan det vare i lang tid. Det finnes ingen fasit på det. Du får bare beundre ham på avstand og la det bli med det, selv om det er vanskelig.

Skrevet

Hei TS! Jeg er i nesten samme situasjon som deg bare at min er singel men jeg har kjæreste! Det er helt grusomt!Det er de beste følsene jeg noen gang har hatt, men vet det ikke kan bli noe mer ut av det.. Vet bare ikke hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom dette, har prøvd å slutte å like han i over ett år! Det går bare ikke! Tenker kontinuelig på han! HJÆLP!!!

Skrevet

Ehh... Jeg tror det innlegget her var ment som ironi, altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...