Gå til innhold

Hvordan fri!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 22 år , har vært sammen med verdens hærligste gutt nå i 3 år , vært forlovet i 2,5 år.

Forlovelse ble vi liksom bare enige om! Veldig romantisk da , selv om begge var og plukket ut ringer. Forlovet oss i tyrkia.

Jeg lurer på Om det er noen jenter der ute som har erfaring med å fri til gutten sin.

Evnt hva synes dere om at jenta frir?

hilsen tele :rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett i gang.

Men dere er jo forlovet. Trenger du fri da?

Skrevet
Sett i gang.

Men dere er jo forlovet. Trenger du fri da?

:nike:

jeg ville heller ha satt i stand en ordentlig romantisk kveld og sagt at nå er det kanskje på tide at vi setter dato...

Skrevet

Hei!

Jeg må nok fri!

Vi ble forlovet. Men det var på en måte fordi vi var lit gammeldagse og skulle ha en ring på fingern når vi flyttet sammen.

Men bryllup snakket vi ikke om.

Vi har snakket mye om bryllup , men jeg har liksom aldri fått noe inntrykk om han vil.

Og hvordan skal jeg evnt fri?

Er det bare å spørre rett ut?

tele

:-? nervøs

Skrevet

Å forlove seg er jo å love noen at man skal gifte seg, så jeg skjønner ikke helt hvordan dere kan ha forlovet dere uten i det hele tatt å ha snakket om å gifte dere..

Skrevet

Når jeg skrev at jeg ikke har fått noe inntryk på om han vil så juger jeg vell egentlig når jeg tenker meg om

Han har sagt ting som : "Sånn må vi ha i vårt bryllup" eller "sånn kan vi ikke ha i vårt bryllup".

Blir nok sånn som Arwen sier . en romantisk dag , og rett og slett besteme en dato.

:roll:

Skrevet

Spør rett ut du, tele! Men gjør det på en romantisk måte. Lag god mat og tenn stearinlys eller be ham med ut på en fin restaurant. Siden dere allerede er forlovet er vel sjangsen stor for at han vil gifte seg med deg.

Lykke til!

Skrevet

God ide!

Litt romantikk har aldri skadet noen :P

Skrevet
Å forlove seg er jo å love noen at man skal gifte seg' date=' så jeg skjønner ikke helt hvordan dere kan ha forlovet dere uten i det hele tatt å ha snakket om å gifte dere..[/quote']

Jeg vet , jeg er av den oppfatningen selv , men han deler ikke den oppfatningen.

Også er han i utgangs punktet veldig treg av seg :)

Jeg vet ikke , jeg sitter liksom igjen med blanda følelser!

Vill han eller vil han ikke!

Skrevet

Jeg kan jo fortelle om hvordan jeg ble fridd til. På julaften 2001 feiret jeg og sambo julaften hver for oss.. ja det vil si frem til kvelden. Da hadde godgutten spart en pakke til meg fra han som jeg fikk pakke opp på senga. Det var en bilderamme med plass til bilder på 2 sider. På den ene siden var det et pent bilde av han. På den andre siden stod frieriet hans. Så jeg fikk det skriftlig og det var faktisk kjempe romantisk. Jeg fikk til og med en brosjyre på ringer, for han ville at vi skulle finne ringer som vi begge likte. ..Og jeg sa såklart ja :D

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...