Gjest Gjest Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg har ei venninne og jeg er like god venn med hennes kjæreste. For ei tid siden så fant jeg ut at venninna mi var utro mot sin kjæreste . Jeg ville ikke blande meg inn i det og håpet egentlig at det ikke skulle vare lenge. Nå har jeg visst også funnet ut at kjæresten hennes også er utro uten at de vet om hverandre. Men det er ikke det største problemet egentlig, det er det at mannen som min venninne er utro med er kjæresten til dama som min venninnes egentlige kjæreste er utro med. Ordentlig utrotriangel kan man vel si. Og nå står jeg midt opp i dette og er vel den eneste som vet om alle. Hva gjør jeg egentlig? Skal jeg bare holde meg unna? Eller burde jeg si i fra? Jeg vil jo tro at alt løser seg om jeg sier fra, men er også redd det blir enda verre. Noen som har vært opp i noe lignende før eller som har noen tips? Får så dårlig samvittighet av å bare se på, men jeg vil jo ikke være den som er ansvarlig for at hele venneforholdet og kjæresteforholdene går i stykker heller.
Gjest navnelapp Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Her hadde eg berre blåst i fløyta til ho eg kjenner best, og så fekk det heile gå sin gang. Slike forhold bør uansett løysast opp, med eit mogeleg atterhald om at det er barn involvert.
waco Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Hvis trådstarter vet dette så vet ihvertfall dem det! Kanskje de til og med vet at trådstarter vet dette?
Yaeyama Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 De kan vel egentlig bare få holde på - de fortjener jo hverandre? Jeg kan heller ikke se for meg at ingen av dem vet om dette. Kanskje venninnas kjæreste fant ut av utroskapen hennes og ville ta en skikkelig "bra" hevn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå