Gå til innhold

Betyr det noe hvilken bil han kjører?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bryr meg stort sett svært lite om bil, men må vel innrømme at jeg synes det er en smule patetisk med menn i 50årene som kjøper "kule" cabrioleter eller andre litt ekstra stylete biler.

Sånn er det å komme i panikk-alderen.

"Feit" bil og ung dame.

God grunn til å unngå slike.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Derfor, når dere skriver "veteranbil", betyr det en sånn 1950-60 modell av et bensinsluk av en amerikaner (amerikansk bil)?

Veteranbil er alle biler som eldre enn 30 år gamle. Tenker feks på Anglia, Capri, Corvette, Amazon, Bobla, eldre MG, Citroën, Opel osv. Og merker som trekker ned som nybil er også sexy så lenge bilen er gammal, som feks Mercedes og BMW.

Disse bilene bruker jo litt mer drivstoff, siden man ikke var kommet like langt i forhold til å bygge rasjonelle maskiner før i tida, men de så lenge de holder seg rundt en liter på mila synes jeg det er forsvarlig for noe som i utgangspunktet bare er en kosebil.

Sammenhengen mellom kjørestil og sex var vel forståelig ut fra mitt første innlegg også, men menn som er utålmodige og lite presise bak rattet er som regel det samme i senga. Mens menn som planlegger godt og håndterer bilen bra ofte gir en god opplevelse når det kommer til sex også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn ikke med mindre det er en pappagutt i en BMW. Kan ikke fordra BMWer.

Signerer denne, BMW er turn-off for min del. Vil aller helst at han kjører Audi eller VW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr noe for meg at han ikke er spesielt opptatt av bil, ikke har stort behov for å flashe status gjennom bilen, og ikke er råner, i hvert fall :) Så en nøytral, praktisk bil er det beste - jeg har heller aldri falt for en mann med bil, faktisk (min nåværende samboer tok lappen etter at vi møttes, og kjøpte seg en billig bil etter et års tid) :ler: . Samtidig synes jeg også veteranbil/ulike "klassiske" biler kan være kult, så dersom det ikke er en altoppslukende hobby tror jeg jeg kunne syntes det var attraktivt. Dessuten er det jo ofte naturlig at en person med god inntekt også kjøper seg en forholdsvis ny og dyr bil, uten å nødvendigvis være en klyse - men fortsatt unødvendig med en børstraktor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenhengen mellom kjørestil og sex var vel forståelig ut fra mitt første innlegg også, men menn som er utålmodige og lite presise bak rattet er som regel det samme i senga. Mens menn som planlegger godt og håndterer bilen bra ofte gir en god opplevelse når det kommer til sex også.

Ja, jeg har heldigvis aldri opplevd andre menn på den måten, men det er jo uansett en interessant hypotese :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvis

Jeg drømmer om å møte en som vil kjøpe en gammel folkevognbuss (60-70-talls) sammen med meg og loffe rundt på tur med i helger og ferier :rødme:

Å, ja - det gir meg positive vibber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Hvilke type bil man velger speiler vel til en viss grad personlighet, hva som er viktig å prioritere og hvor trygg man er på seg selv. Menn som velger ut fra praktiske forhold, sin egen økonomi, bilens driftssikkerhet og sikkerhet, og som i tillegg tenker bittelitt på miljøet, syns jeg er bra. Men ærlig talt, bilvalg er ikke veldig viktig så lenge personen er en bra person.

Enig med deg i dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

På ingen måte viktig for meg!

Herregud, om han kjører amerikansk eller tysk bil, rånebil eller en diger van, vanlig bil eller pensjonistbil ville aldri avgjort om han var "en for meg" eller ikke.

Men førsteinntrykket på bilen har mye og si. Hvis jeg møtte en fyr med kjempestyla bil og han la an på meg ville jeg nok tenkt "du bruker for mye tid på bil, vi har lite til felles". Selvfølgelig kan mannen avkrefte dette førsteinntrykket og da er vel ting bare velstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det ikke er en Skoda - uansett hvilken fabrikk som har produsert den - så er alt annet ok :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kjæresten min har ikke engang førerkort. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri hatt en kjæreste uten førerkort tror jeg. Uansett..

Biler å styre unna: BMW, Golf, Opel spesielt Manta, alle biler som er gamlere enn fra år 2000, og A6... Ellers er det fritt fram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme for meg hva slags bil han kjører, så lenge det ikke er en bobil. Eller campingvogn.

Kvinnfolk har stort sett ikke peiling på biler, tenker jeg.

Jeg har faktisk hundre ganger mer peiling på bil enn du har på damer, kjære venn.

Veteranbil er egentlig noe helt annet enn en såkalt amerikaner.

Så hvorfor kommer du trekkende med dine antakelser om hva "kvinner" tror, stadig vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hundre ganger mer peiling på bil enn du har på damer, kjære venn.

Det kan jeg aldri tenke meg.

Selv om biler er mye enklere å ha med å gjøre enn damer :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...