Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hvilken side har du skillen på?

Jeg har den på høyre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytter også på det, liker å variere litt. Hender også jeg har midtskill til noen anledninger :) Men akkuratt nå har jeg på venstre.

Skrevet

Har sideskill på venstre side.. Men jeg bytter på sånn hver halvår eler noe. Føler håret blir så "tynt" når skillen har vært på samme sted lenge.

Skrevet

Jeg varierer, men for det meste til høyre (for meg) pga en piercing.

Skrevet

Har skill på min høyre side, siden håret mitt har en kverv der, og jeg ikke har noe valg. Hvis jeg jobber litt med håret når det er vått kan jeg variere med en midtskill.

Skrevet

Høyre her også :) Men er nok fordi jeg har en verv der slik at håret legger seg lettere der.

Skrevet

Mitt sideskill er på høyre side, og der har det alltid vært. Blir liksom ikke kvitt det. Har sånn morsomt hår på høyre siden framme ved ansiktet. Det er en egen liten krøll der som ikke kan slettes ut, veldig rart.

Skrevet

Jeg har mye virvler, så det blir automatisk høyre, kan ikke ha noe annet :fnise:

Skrevet

Venstre... Men liker egentlig å ha midtskill :gjeiper:

Gjest Applestore
Skrevet

Begge deler. Jeg har ingen verv, så det er enkelt å bytte på :)

Skrevet

Har den på høyre side. Ser helt mongo ut med venstreskill.

Skrevet

Det varierer, men jeg styler den for det meste på høyre side. Synes jeg ser rar ut med skillen på venstre side. :P

Skrevet (endret)

Da det ble in med sideskill hadde jeg alltid skillet på høyre siden. Rett før sommer begynte jeg med MIDTskill, og syns det er kjempefint.

Endret av meridian
Skrevet

Har det på høyre side, har en hverv akkurat i panneluggen som gjør at det ser best ut å ha det på høyre side

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...