Honesty Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Etterhvert som det blir kaldere, trenger jeg en rikere krem, og tidligere har jeg gjerne tydd til Decleor Nutri-delice, i ulike utførelser. Men nå har jo Nutridivine dukket opp. Er det noen som har prøvd kremene i denne serien, og kan si noe mer?
Skylines Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Jepp! Soft Cream er den letteste varianten, jeg bruker den på sommer og når det ikke er for kaldt. Ultra Cocooning Cream er kuldekremen, og den er kjempegod! Hjalp eksemhuden min i vinter. Den er ganske fet, logisk nok, så du må drøye en stund med foundationpåføring. Anbefaler spesielt den siste kremen.
Honesty Skrevet 28. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2010 (endret) Prøvde du noensinne Nutri-délice? Jeg antar den som heter Soft Cream kan sammenliknes med ND på tube, og den andre er som den aller feteste, eller den som var mer fast? Det fantes nemlig tre ulike ND-kremer. Den feteste var ekstremt fet, nesten som en blanding av smør og vaselin, og hadde en tendens til å skille seg i krukken. Jeg har også eksemtendenser, og har hud som er både tørr og dehydrert. (Joda, jeg kan få tak i prøver, men er først nysgjerrig). Endret 28. august 2010 av Honesty
Carita Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Jeg har Nutridivine ultra cocooning cream og den er fet.. Jeg syns på en måte den er litt "seigere" i konsistensen enn Nutri delice kuldekremen. Likte bedre sistnevnte, men den duger;)
Carita Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Jeg har Nutridivine ultra cocooning cream og den er fet.. Jeg syns på en måte den er litt "seigere" i konsistensen enn Nutri delice kuldekremen. Likte bedre sistnevnte, men den duger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå