Gå til innhold

Gutter og nettdating

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange av gutta registrert på nettdatingsidene som utgir seg for å søke en partner, men som egentlig kun er ute etter sex?? (kan selvfølgelig gjelde jenter også, men de popper ikke akkurat opp på mine søk).

Jeg spør, og håper på litt ærlighet, for det kan se ut til at jeg er en magnet for disse... :gjeiper:

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidssone

Tror egentlig alle mennesker leter etter noen å elske, som elsker dem tilbake. Mens man venter, er det (for mange) helt ok å ha korte relasjoner for å få tilfredsstilt noen fysiske behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig alle mennesker leter etter noen å elske, som elsker dem tilbake. Mens man venter, er det (for mange) helt ok å ha korte relasjoner for å få tilfredsstilt noen fysiske behov.

Interessant...

Jeg tror jo også at de fleste mennesker leter etter noen å elske..

- Men det er jo en rekke personer som avskriver datene sine etter kun et treff, til tross for at det var full kjemi, bra sex o.l

Og de hevder at de ikke er ute etter et forhold..

Mangel på innsikt da ell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på innsikt da ell??

Ja, det kan være mangel på selvinnsikt. Men ikke nødvendigvis hos den som kutter ut den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være mangel på selvinnsikt. Men ikke nødvendigvis hos den som kutter ut den andre.

Så det er mangel på selvinnsikt hos den som blir dumpet mener du?

I såfall, fortell... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...