nymfo88 Skrevet 13. september 2010 #101 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Det er greit at gutter/menn gjør fremstøt da, synes du? Det er vel ikke snakk om å kaste seg over noen. Det er heller det at spenningen kan bygge seg opp ved første møte. Da forutsetter jeg at man har hatt kontakt på annen måte før man møtes, chat, msn, telefonsamtaler. Menn er programmert til å være gale etter sex(jenter og forøvrig), dette kommer dere aldri unna. Jenta bør være gnien i starten før hun slipper seg løs for å få den riktige spenningskurven er alt jeg sier;) Men fordi jeg sier det betyr ikke det at det er sånn det er - bare forklarer hvordan jeg foretrekker det for å få det rette inntrykket av en dame. Endret 13. september 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #102 Del Skrevet 1. november 2010 Okei, det er mange mannfolk som syntes at spenningen blir litt borte etter sex på første date. Hva med litt kosing, ligge i armkroken, litt nussing da? Er det bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2010 #103 Del Skrevet 1. november 2010 Okei, det er mange mannfolk som syntes at spenningen blir litt borte etter sex på første date. Hva med litt kosing, ligge i armkroken, litt nussing da? Er det bra nok? Det bør være mer enn bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 1. november 2010 #104 Del Skrevet 1. november 2010 Eg tenker at dette avheng av kor sterke og tilstades kjenslene er. Nokre gongar slår lynet ned hos begge samtidig, og då ser eg ikkje poenget med å lirke, lure og halde tilbake. Eg møtte kjæresten min på fredag, vi hadde første date på laurdag, og sov saman dei neste 10 dagane. :rødme: Ikkje nødvendig med noko taktikeri der. Det føltest berre rett med ein gong, og vi er (sjølvsagt) framleis saman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. november 2010 #105 Del Skrevet 2. november 2010 Folk får gjøre som de vil Men er man ute etter noe seriøst kan det være greit å unngå fyllesex hvertfall. Jeg skal på date i morgen og jeg kommer til å ta bussen hjem på kvelden for å si det sånn.. Selv om jeg har kjent denne gutten noen år så føler jeg meg bare ikke klar for noe snusk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #106 Del Skrevet 2. november 2010 Nei! Det finnes ingen regler for dette, føles det rett kan det godt være rett og. Hvis jeg dater ei jente som jeg virkelig er interessert i har det ingenting å si om vi har sex på første date eller ikke. Hvis jeg dater ei kun for sexens skyld utelukker ikke sex på første date at det kommer til å fortsette en stund til. MEN Hvis jeg har vert på en date med deg, kysset litt, klint litt og er sprengkåt samtidig som at jeg ikke har tenkt å se deg igjen uansett. Så kan det fremdeles hende jeg prøver å ha sex rett og slett bare for morro skyld, for så og ikke fortsette noe lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. november 2010 #107 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Okei, det er mange mannfolk som syntes at spenningen blir litt borte etter sex på første date. Hva med litt kosing, ligge i armkroken, litt nussing da? Er det bra nok? Det har forsåvidt ingenting med at spenningen blir borte å gjøre HVIS man er seriøs. Har det bare med spenning å gjøre, så betyr det at den andre personen IKKE er seriøs. Det dreier seg derimot om å se hva dama er laget av. Altså om hun har god moral eller ikke. Og ellers syns jeg at sex på en første 'date' der man aldri har truffet hverandre før, blir helt feil. På en slik første 'date' dreier det seg da bare om å danne seg et førsteinntrykk. Endret 3. november 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 3. november 2010 #108 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er lykkelig om jeg får litt kvalitets-"spooning" og kanskje litt klining på første date. Men alt handler om tenning, den kan være det med en gang, eller komme litt etterhvert. Uansett når man er bikket 30 så er det meste av rosenrøde illusjoner om store kjærligheten og slike "jeg vil ikke være billig" ideer borte, og man tenker litt mer "fornuftig". Dvs, man har sex med vedkommende for det man har lyst og kjemien stemmer. Alkoholinntak på daten har jo også litt å si, selv har jeg dårlig erfaring med edru-dating... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #109 Del Skrevet 3. november 2010 Det har forsåvidt ingenting med at spenningen blir borte å gjøre HVIS man er seriøs. Har det bare med spenning å gjøre, så betyr det at den andre personen IKKE er seriøs. Det dreier seg derimot om å se hva dama er laget av. Altså om hun har god moral eller ikke. Og ellers syns jeg at sex på en første 'date' der man aldri har truffet hverandre før, blir helt feil. På en slik første 'date' dreier det seg da bare om å danne seg et førsteinntrykk. Whatevz. Du lever i steinalderen. steinarFØRTIII, vettu. Ingen regler for det med sex på første date, så det du sier er tull. Føler man for sex, og at det er riktig der og da, så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #110 Del Skrevet 3. november 2010 Nei! Det finnes ingen regler for dette, føles det rett kan det godt være rett og. Hvis jeg dater ei jente som jeg virkelig er interessert i har det ingenting å si om vi har sex på første date eller ikke. Hvis jeg dater ei kun for sexens skyld utelukker ikke sex på første date at det kommer til å fortsette en stund til. MEN Hvis jeg har vert på en date med deg, kysset litt, klint litt og er sprengkåt samtidig som at jeg ikke har tenkt å se deg igjen uansett. Så kan det fremdeles hende jeg prøver å ha sex rett og slett bare for morro skyld, for så og ikke fortsette noe lengre. Hvordan kan man vite at vedkommende bare dater meg for sexen skyld? Kan du gi meg noen råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rocky Skrevet 4. november 2010 #111 Del Skrevet 4. november 2010 Hvordan kan man vite at vedkommende bare dater meg for sexen skyld? Kan du gi meg noen råd Man merker det gjerne på interessen hans/ hennes. Er daten din opptatt av deg som person og hvem du er? Tar daten kontakt utover det å avtale neste møte? Gjør dere ting sammen offentlig, eller der dere kun hjemme hos en av dere med seng lett tilgjengelig? Blir du introdusert til hans/ hennes venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå