Gå til innhold

Sex på første date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faen sprute! Da er det jo han som er billig da, da! :skratte:

Mine intensjoner har alltid vært de rette, så billig er ikke den helt rette betegnelsen. Dum er nok nærmere sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når to personer som ikke er i forhold, har lyst til å ha sex, hva gjør da at de ikke har lov?

Ikke noe annet enn at ei jente/kvinne som er litt for lett på tråden, må regne med å (kunne) bli oppfattet som billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Ikke noe annet enn at ei jente/kvinne som er litt for lett på tråden, må regne med å (kunne) bli oppfattet som billig.

Og mannen? Er ikke han billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Næsj, la nå de sure fjompene mene som de vil. Jeg for min del kunne ikke gitt mer blaffen. Hvis en mann ser på meg som billig fordi jeg har sex med han før jeg er forelsket, er det ikke mannen for meg. På samme måte som jeg ikke er kvinnen for han. Folk er heldigvis forskjellige, håper bare jeg slipper å bli involvert med en mann som ikke er like løs på tråden som jeg er. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at hun rett og slett bare funker på den måten naturen har lagt opp til og blir kåt av å bli kysset, tatt på osv? Kan det være en årsak, tror du?

Ja? Som jeg skrev, en mulighet er rett og slett at en liker sex. Om en da holder seg til en partner så er det greit for meg. Om hun/han ligger med en ny en hver helg så har jeg jo selvfølgelig noen spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Enig med deg Raindrops!

At ikke alle har samme syn på sex er noe jeg er innforstått med og som ikke bryr meg det minste. Reagerer bare på at en voksen mann faktisk bruker ordet "billig" om mennesker :ler: Men for all del, det er egentlig irrelevant hvilke ord de velger å bruke, så lenge de holder seg unna meg.

Det slår meg at å pule på første date har den meget heldige bonuseffekten at man får silt ut slike da, enda en god grunn til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det slår meg at å pule på første date har den meget heldige bonuseffekten at man får silt ut slike da, enda en god grunn til å gjøre det.

Ja, du kan helt sikkert bli kvitt mange skikkelige mannfolk på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Ja, du kan helt sikkert bli kvitt mange skikkelige mannfolk på den måten.

Skikkelige? Syns nettopp du sa at mannfolk som hadde sex på første date også var billige jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige? Syns nettopp du sa at mannfolk som hadde sex på første date også var billige jeg.

Ja, men det er jo allikevel opp til dama å si nei vettu ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på første date er stort sett fy fy, men det kan jo funke.. Jeg har hatt sex på første date en gang, og nå har vi vært kjærester i tre år :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Ja, men det er jo allikevel opp til dama å si nei vettu ;):ler:

Haha!

Ja, ikke sant.. dere er jo biologisk billige, eller?

Nei vet du hva. Jeg hadde respektert det om en fyr sa nei til sex, at han ville vente litt. Hadde han sagt etter sexen at det ikke kunne bli noe fordi han likte best å vente så hadde jeg derimot fått meg en ganske god latter.

Det er greit å ha noen prinsipper, men man bør selv være den første som følger dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Ja, ikke sant.. dere er jo biologisk billige, eller?

hehe Ja, det kan virke sånn gitt.

Nei vet du hva. Jeg hadde respektert det om en fyr sa nei til sex, at han ville vente litt. Hadde han sagt etter sexen at det ikke kunne bli noe fordi han likte best å vente så hadde jeg derimot fått meg en ganske god latter.

Det er greit å ha noen prinsipper, men man bør selv være den første som følger dem.

På den annen side så er det ikke feil hvis dama sier nei, med en god forklaring. Det føles betryggende faktisk.

Ellers syns jeg ikke det er naturlig å ta opp sex på første date i det hele tatt, hvis man ikke har kjent hverandre en god stund.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Ellers syns jeg ikke det er naturlig å ta opp sex på første date i det hele tatt

Ingenting er da mer naturlig enn sex, lyst og kåthet =)

Jeg har impulskontroll og kan enkelt styre mine primitive lyster altså, men i noen tilfeller så ser jeg bare ikke en eneste god grunn i verden til å ikke ha sex med den mannen foran meg som jeg har lyst til å ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er da mer naturlig enn sex, lyst og kåthet =)

Jeg har impulskontroll og kan enkelt styre mine primitive lyster altså, men i noen tilfeller så ser jeg bare ikke en eneste god grunn i verden til å ikke ha sex med den mannen foran meg som jeg har lyst til å ha sex med.

Vel, høres da ikke ut for meg som at kontrollen din er på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har noe å si om det blir sex på første date eller ikke. Man kan angre dersom man har vært sammen med noen i flere måneder og har sex, og man kan angre dersom man har sex på første date. Man kan angre uansett. Å mange som har hatt sex tidlig har vært sammen like lenge som de som har ventet, så hva er problemet? Det er ikke billig å ha sex med noen tidlig i et forhold. Det er billig å gi seg til enhvermannsen, altså veldig mange. Det er ikke billig å ha sex med noen på første date dersom du er oppriktig betatt, og ikke bare kåt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anjelika

Vel, høres da ikke ut for meg som at kontrollen din er på topp.

Hvorfor kontrollere noe jeg ikke ser noen grunn til å kontrollere?

At noen ser på det som billig ser ikke jeg på som en god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kontrollere noe jeg ikke ser noen grunn til å kontrollere?

At noen ser på det som billig ser ikke jeg på som en god grunn.

Ja, bare du er ansvarlig for ditt liv og din oppførsel.

Det er imidlertid viktig å være klar over hvordan ens oppførsel kan bli oppfattet av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Ja, bare du er ansvarlig for ditt liv og din oppførsel.

Det er imidlertid viktig å være klar over hvordan ens oppførsel kan bli oppfattet av andre.

Joda, men man når da et punkt i modningsprosessen hvor andres meninger ikke er så utrolig viktige. Man er seg selv relativt kompromissløst, så får andre bare "take it or leave it".

Sånn er jo du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men man når da et punkt i modningsprosessen hvor andres meninger ikke er så utrolig viktige. Man er seg selv relativt kompromissløst, så får andre bare "take it or leave it".

Sånn er jo du også.

Forsåvidt. Men det funker bare så lenge man er singel.

Når man lever i et parforhold så MÅ man vise og ta hensyn. Være villig til å tilpasse seg. Innen rimelighetens grenser selvfølgelig.

Og nettopp derfor er det så VIKTIG å finne noen som ikke er altfor ulik en selv når det gjelder normer, verdier og (uskrevne) regler.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...