Gå til innhold

Sex på første date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest wild bird

Jeg gjør det jeg kan for å få henne, men jeg forventer at hun ikke stikker hånden sin i buksen min ved første mulighet. Jeg hadde ingen planer om å fly rett på damen min når vi var på datestadiet. Det var mye spennende vi ville utforske først og ville bli bedre kjent før vi gikk til sengs. Hadde hun ville gå til sengs første daten, så hadde det vært for lett. Jeg vil ikke ha noe alle andre kan få.

Så om jenta vil ha sex med deg på første date, så betyr det at hun gjør det med alle andre også? Kan det ikke tenkes at hun syns du var så deilig at hun bare hadde lyst på deg? Eller har du ikke høye nok tanker om deg selv til å vurdere at det er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så om jenta vil ha sex med deg på første date, så betyr det at hun gjør det med alle andre også? Kan det ikke tenkes at hun syns du var så deilig at hun bare hadde lyst på deg? Eller har du ikke høye nok tanker om deg selv til å vurdere at det er mulig?

Jovisst er det mulig, jeg klarer meg helt ypperlig. Men er jeg ute etter forhold er det mye spenning rundt det, noe av det villet bli ødelagt ved å ha sex på første date. Vil ha noe å se frem til.

Jeg vil ikke få jenten for lett heller. Jeg vil jobbe for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Å få en jente handler da ikkee bare om sex. I alle fall når jeg gir meg bort til noen, så tenker jeg at de får følelsene mine. Noe som er mye mer verdt enn sex.

Men jeg synes også spenningen blir borte dersom vi har sex for tidlig. Aner ikke hvorfor det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Det er vel ikke alltid sånn at man har fått jenten etter første ligg heller.

For noen er det nettopp da jakten begynner, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke alltid sånn at man har fått jenten etter første ligg heller.

For noen er det nettopp da jakten begynner, hehe

For å si det slik da: Jeg vil ikke ha en jente som er for enkel å få i seng. Så kan det jo diskuteres i det lange om jeg er teit eller ikke for at jeg vil ha en jente som er kresen i valg av sengepartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

For å si det slik da: Jeg vil ikke ha en jente som er for enkel å få i seng. Så kan det jo diskuteres i det lange om jeg er teit eller ikke for at jeg vil ha en jente som er kresen i valg av sengepartner.

Neida, synes ikke det er teit. Enhver sin smak/preferanse!

Bare la til enda et perspektiv, nemlig at noen gutter kan bli enda mer interessert etter første ligg og føler de har en jobb foran seg siden dama tydeligvis kan ha sex uten følelser. Man kan være lett å få til sengs, men vanskelig å virkelig få helt. Den kvinnelige versjonen av en badboy som må temmes, kanskje :ler:

Bare en tanke, stemmer jo ikke for alle såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil ikke ha ei billig dame, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke ha ei billig dame, med andre ord.

Jeg ville unngå bråk, derfor ordla jeg meg litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter!

Sannheten er (for 99% av oss) at det spiller ingen rolle. Sex og følelser er generelt ikke like sammenklistret hos menn som hos kvinner.

Så om jeg tar utgangspunkt i ditt startinnleggg, kunne jeg utmerket ha nytt sex med deg, men et forhold ville neppe blitt annet enn det, fordi du er for impulsiv/vinglete for min livsstil. Hadde vi derimot matchet i personlighet, og/eller forelskelse oppstår, betyr tidspunktet for pulings intet.

Ja, lite - for ikke alle orker frustrasjonen med å gå i ukevis og lure på hvorfor hun aldri vil gå dit, når hun påstår hun elsker en. Sant?

Idet kjærlighet og forelskelse kommer inn i bildet, så forsvinner deler av fornuften. Men det er ingenting du kan gjøre for å få en mann til å elske deg, om han ikke ser deg som et "potensielt offer" i utgangspunktet.

Dette har ikke med å være billig, eller ei, å gjøre. Da må du pule rundt uten å legge andre følelser til grunn for det enn knappstimulering, liksom. Ikke hør på han, han er bare en dårlig taper.

KG-disclaimer:

Ja, jeg vet der finns et og annet unntak! :ler:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville unngå bråk, derfor ordla jeg meg litt annerledes.

Ja, jeg ser den. Men jeg er nok ikke like politisk korrekt.

Ingen seriøse mannfolk vil ha ei billig dame. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja, jeg ser den. Men jeg er nok ikke like politisk korrekt.

Ingen seriøse mannfolk vil ha ei billig dame. Sånn er det bare.

Da må jo den damen du har gitt utallige ultimata, være en særdeles kostbar dame, siden du fremdeles henger ved henne. Det er åpenbart for alle andre at hun ikke er interessert i deg som person.

Forøvrig synes jeg du har et forferdelig, gammeldags kvinnesyn. Er det greit at menn kan ha seg med hvem de vil og kalle damen billig etterpå, mens jenter/damer skal være jomfuer til de gifter seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg tror nok dette er veldig individuelt. Jeg hadde sex med min kjære første dagen vi traff hverandre, og vi ble sammen en måned etter det. Nå er vi kjærester på 7'nde måneden og veldig forelsket :) Men jeg tror nok at vi begge skulle ønske at vi ventet, fordi det var på fylla...Men det hindret oss ikke i å forelske oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvis

Da må jo den damen du har gitt utallige ultimata, være en særdeles kostbar dame, siden du fremdeles henger ved henne. Det er åpenbart for alle andre at hun ikke er interessert i deg som person.

Forøvrig synes jeg du har et forferdelig, gammeldags kvinnesyn. Er det greit at menn kan ha seg med hvem de vil og kalle damen billig etterpå, mens jenter/damer skal være jomfuer til de gifter seg?

Hmm, hun var gift da Steinar rotet seg borti henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter!

Sannheten er (for 99% av oss) at det spiller ingen rolle. Sex og følelser er generelt ikke like sammenklistret hos menn som hos kvinner.

Så om jeg tar utgangspunkt i ditt startinnleggg, kunne jeg utmerket ha nytt sex med deg, men et forhold ville neppe blitt annet enn det, fordi du er for impulsiv/vinglete for min livsstil. Hadde vi derimot matchet i personlighet, og/eller forelskelse oppstår, betyr tidspunktet for pulings intet.

Ja, lite - for ikke alle orker frustrasjonen med å gå i ukevis og lure på hvorfor hun aldri vil gå dit, når hun påstår hun elsker en. Sant?

Idet kjærlighet og forelskelse kommer inn i bildet, så forsvinner deler av fornuften. Men det er ingenting du kan gjøre for å få en mann til å elske deg, om han ikke ser deg som et "potensielt offer" i utgangspunktet.

Dette har ikke med å være billig, eller ei, å gjøre. Da må du pule rundt uten å legge andre følelser til grunn for det enn knappstimulering, liksom. Ikke hør på han, han er bare en dårlig taper.

KG-disclaimer:

Ja, jeg vet der finns et og annet unntak! :ler:

Hadde en jente sagt hun elsket meg etter noen få uker, så hadde det nok ikke blitt noe forhold uansett.

Hvis jenten er billig, så må det være en grunn til det. Er hun ute etter bekreftelse, liker hun spenningen ved det, er hun lett å overtale på fylla? Hvis det er noen av de alternativene, så gjør det henne mindre attraktiv som kjæreste, da det kan(for guds skyld, les kan) bli problematisk å holde seg til én. Om det er fordi en liker sex, hvorfor ikke ha en fast sengepartner? En som ikke har behov for å konstant skifte sengepartner gjør et bedre kjæresteemne.

Endret av Mann-87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hun var gift da Steinar rotet seg borti henne...

Faen sprute! Da er det jo han som er billig da, da! :skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tidssone

Hadde en jente sagt hun elsket meg etter noen få uker, så hadde det nok ikke blitt noe forhold uansett.

Hvis jenten er billig, så må det være en grunn til det. Er hun ute etter bekreftelse, liker hun spenningen ved det, er hun lett å overtale på fylla? Hvis det er noen av de alternativene, så gjør det henne mindre attraktiv som kjæreste, da det kan(for guds skyld, les kan) bli problematisk å holde seg til én. Om det er fordi en liker sex, hvorfor ikke ha en fast sengepartner? En som ikke har behov for å konstant skifte sengepartner gjør et bedre kjæresteemne.

Hva med at hun rett og slett bare funker på den måten naturen har lagt opp til og blir kåt av å bli kysset, tatt på osv? Kan det være en årsak, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at alle mennesker har ansvaret for seg selv og sin egen oppførsel.

Hvis ei dame ikke vil bli oppfattet som billig, så må hun oppføre seg deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at hun rett og slett bare funker på den måten naturen har lagt opp til og blir kåt av å bli kysset, tatt på osv? Kan det være en årsak, tror du?

Det at du har lyst, betyr ikke nødvendigvis at du har lov. Faktisk.

Vi har fortsatt normer og regler i samfunnet, selv om det er altfor lite igjen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Det at du har lyst, betyr ikke nødvendigvis at du har lov. Faktisk.

Vi har fortsatt normer og regler i samfunnet, selv om det er altfor lite igjen av dem.

Når to personer som ikke er i forhold, har lyst til å ha sex, hva gjør da at de ikke har lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...