AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1 Del Skrevet 28. august 2010 Er det slik at sex på første date er det dummeste man kan gjøre, til tross for at det føles som det rette der og da? Det jeg er interessert i er å høre deres meninger med tanke på å skape en relasjon videre etter sex tidlig i dateprosessen. Jeg er nysgjerrig fordi jeg personlig har en tendens til å leve her og nå, og følge hjerte/ magefølelsen. Altså, jeg kunne hatt sex på første date, hvis det føltes rett. Hva tenker dere gutta om det..? Er man da dømt nedenom og hjem, til tross for at kjemien var knallbra, og dere likte jenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 28. august 2010 #2 Del Skrevet 28. august 2010 Har du lyst har du lov Men når jeg tenker meg om kan det være derfor jeg er singel fremdeles :klø: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #3 Del Skrevet 28. august 2010 Har du lyst har du lov Men når jeg tenker meg om kan det være derfor jeg er singel fremdeles :klø: TS her: Ja, det er jo det som gjør at jeg undrer meg også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. august 2010 #4 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har opplevd det to ganger og begge gangene ble jeg sammen med gutten. Men selvfølgelig så ser jeg ikke på det som noe jeg gjør med hver gutt jeg dater. Men føles det rett for begge, hvorfor ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. august 2010 #5 Del Skrevet 28. august 2010 Er det slik at sex på første date er det dummeste man kan gjøre, til tross for at det føles som det rette der og da? Det jeg er interessert i er å høre deres meninger med tanke på å skape en relasjon videre etter sex tidlig i dateprosessen. Jeg er nysgjerrig fordi jeg personlig har en tendens til å leve her og nå, og følge hjerte/ magefølelsen. Altså, jeg kunne hatt sex på første date, hvis det føltes rett. Hva tenker dere gutta om det..? Er man da dømt nedenom og hjem, til tross for at kjemien var knallbra, og dere likte jenta? Det er som regel smart å være "hard to get". Innen rimelighetens grenser selvfølgelig. Ellers virker du billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #6 Del Skrevet 28. august 2010 Det å vente med sex handler ikke om å få gutten på kroken etter min erfaring, men heller om å bygge opp en spenning mellom dere som ikke dabber ut etter bare et år eller noe som kjærester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. august 2010 #7 Del Skrevet 28. august 2010 Det er som regel smart å være "hard to get". Innen rimelighetens grenser selvfølgelig. Ellers virker du billig. Hvilken betegnelse vil du gi den mannlige part, da? Det er som oftest gutten/mannen som gir uttrykk for hva han ønsker, er mest ivrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #8 Del Skrevet 28. august 2010 Hvilken betegnelse vil du gi den mannlige part, da? Det er som oftest gutten/mannen som gir uttrykk for hva han ønsker, er mest ivrig. Ja, det kan til tider fremstå som noe absurd.. "Jeg vil gi alt for å få deg, men hvis jeg gjør det, så vil jeg ikke ha deg allikevel"... Jenter er jo seksuelle vesner som lar seg rive m på lik linje som gutta .. Jeg tenker at d ikke bør ha noe å si dersom man i utgangspunktet likte personen.. Jeg vil gjerne styre unna de gutta som er avhengige av spill uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. august 2010 #9 Del Skrevet 28. august 2010 Så lenge det er alkohol inne i bildet så forteller det vel seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 28. august 2010 #10 Del Skrevet 28. august 2010 Det har ikke vært noen hindring for meg i hvert fall. Har man knallbra kjemi og påfølgende knallbra sex så vil da ikke gutten stikke av. Isåfall går han glipp av en hel del pga et noe dobbeltmoralsk prinsipp om at sex på første date er dumt selv om han gjør det selv. Ser poenget med å vente litt for å bygge opp spenning, men personlig så driver ikke jeg og kalkulerer og beregner så sinnsykt når jeg møter en fyr. Go with the flow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #11 Del Skrevet 28. august 2010 Å ha sex på første daten er en stor fordel, siden man da får skremt vekk slike forstokkede tullinger som Steinar40 representerer, og som de fleste uansett ikke ønsker å ha ett forhold med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #12 Del Skrevet 28. august 2010 Så lenge det er alkohol inne i bildet så forteller det vel seg selv? Så forteller hva seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann-87 Skrevet 28. august 2010 #13 Del Skrevet 28. august 2010 Blir litt for lett å få hun første daten. Da tenker jeg jo at dette skjer nok ofte. Og da mister jeg litt interessen. Dessuten er mye av spenningen vekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #14 Del Skrevet 28. august 2010 Det har ikke vært noen hindring for meg i hvert fall. Har man knallbra kjemi og påfølgende knallbra sex så vil da ikke gutten stikke av. Isåfall går han glipp av en hel del pga et noe dobbeltmoralsk prinsipp om at sex på første date er dumt selv om han gjør det selv. Ser poenget med å vente litt for å bygge opp spenning, men personlig så driver ikke jeg og kalkulerer og beregner så sinnsykt når jeg møter en fyr. Go with the flow. TS her; Jeg er veldig enig m deg! No way at jeg ville latt en fyr slippe unna, dersom vi hadde hatt bra kjemi, og knallbra sex... :rødme: Da hadde jeg vært rimlig hooked.. Jeg ser også poenget med å bygge opp spenningen osv, men ikke for at det prinsippielt skal være sånn.. Go with the flow høres fornuftig ut i mitt hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rocky Skrevet 28. august 2010 #15 Del Skrevet 28. august 2010 Blir litt for lett å få hun første daten. Da tenker jeg jo at dette skjer nok ofte. Og da mister jeg litt interessen. Dessuten er mye av spenningen vekke. Men vil du allikevel gjøre det du kan for å få henne?? Eller vil du fornuftig si; "Nei, det er nok best å vente"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 28. august 2010 #16 Del Skrevet 28. august 2010 Vi hadde sex før første date, og det ødela ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #17 Del Skrevet 28. august 2010 Jag hade sex på första dejten och är idag gift med personen ifråga, vi har varit tillsammans i 6 år. :D Det beror väl lite på vad båda två har för intentioner tror jag. Lycka till! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. august 2010 #18 Del Skrevet 28. august 2010 Han jeg er sammen med nå hadde jeg sex med veldig tidlig, vi møttes i tillegg på byen. Jeg synes man burde gjøre det som føles bra der og da. Selv har jeg ingen interesse av å utvikle noe med en fyr som tenker over slike ting, eller ser på det hele som et spill. Hvis begge har lyst har man absolutt lov. Og lidenskapen har på ingen måte dabbet av her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #19 Del Skrevet 28. august 2010 TS her : Takk folkens!! Det gleder meg å høre.. Ikke fordi at jeg har sex på første date som en innebygget standar, men fordi jeg har troen på å følge hjertet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann-87 Skrevet 29. august 2010 #20 Del Skrevet 29. august 2010 Men vil du allikevel gjøre det du kan for å få henne?? Eller vil du fornuftig si; "Nei, det er nok best å vente"? Jeg gjør det jeg kan for å få henne, men jeg forventer at hun ikke stikker hånden sin i buksen min ved første mulighet. Jeg hadde ingen planer om å fly rett på damen min når vi var på datestadiet. Det var mye spennende vi ville utforske først og ville bli bedre kjent før vi gikk til sengs. Hadde hun ville gå til sengs første daten, så hadde det vært for lett. Jeg vil ikke ha noe alle andre kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå