araldit Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Kan godt hende at jeg burde ha funnet dette på forumet, men forsøkte å søke. fant ikke det jeg lette etter. Er visst ikke helt dreven. Jeg og kjæresten min tenker på å ta steget og gifte oss. Pga hans halvlugubre familie byr det meg imot å gifte oss her hjemme. Vil heller reise bort og gjøre det, så vi selv kan kontrollere hvem som kommer.. (vil jo helst invitere hele slekta mi, men hvordan skal jeg kunne forsvare å ikke invitere hans? ) Tenker veldig på Italia, fordi jeg har hørt at det er veldig lett å få gifte seg der, i både små og store byer. Er det noen som har noen andre og mer "spenstige" forslag. Regner med det blir et reisefølge på ca 30 personer. Tenker på å gi gjestene "halvpensjon", så gjør ikke noe om det er litt rimelig å oppholde seg der noen som aner noe om kostnader? Tenker å gjøre det utenom "sydensesong", om så i februar (forutsetter at det er varmt der vi skal )..
Barcelone Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Syntes Italia hørtes flott ut. Kankje ikke så varmt i februar, men det kan dere jo sjekke ut. Kommer jo an på hvor i Italia dere vil. Uansett så hørtes det kjemperomantisk ut spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå