Gå til innhold

Bryllup i utlandet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan godt hende at jeg burde ha funnet dette på forumet, men forsøkte å søke. fant ikke det jeg lette etter. Er visst ikke helt dreven.

Jeg og kjæresten min tenker på å ta steget og gifte oss. Pga hans halvlugubre familie byr det meg imot å gifte oss her hjemme. Vil heller reise bort og gjøre det, så vi selv kan kontrollere hvem som kommer.. (vil jo helst invitere hele slekta mi, men hvordan skal jeg kunne forsvare å ikke invitere hans? )

Tenker veldig på Italia, fordi jeg har hørt at det er veldig lett å få gifte seg der, i både små og store byer.

Er det noen som har noen andre og mer "spenstige" forslag. Regner med det blir et reisefølge på ca 30 personer. Tenker på å gi gjestene "halvpensjon", så gjør ikke noe om det er litt rimelig å oppholde seg der ;) noen som aner noe om kostnader?

Tenker å gjøre det utenom "sydensesong", om så i februar (forutsetter at det er varmt der vi skal )..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes Italia hørtes flott ut. Kankje ikke så varmt i februar, men det kan dere jo sjekke ut. Kommer jo an på hvor i Italia dere vil. Uansett så hørtes det kjemperomantisk ut spør du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...