AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 .. som i en alder av snart 34 år enda ikke er/har vært forlovet/gift eller har barn...?? Har vært (er) i flere forhold, både lange og kortere, men finner liksom ikke stabiliteten i dem slik at det blir riktig. Føler meg så ensom ang dette fordi samtlige av mine barndomsvenninner/kompiser og venner generelt har vært gift i flere år, har 2-3 barn (noen snart i tenårene), eller er gravid nå... Er jeg den eneste??
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 NEIDA du er overhodet ikke alene om det. jeg Sliter veldig med det å bli 30 om kort kort tid, og så er jeg alene. også nesten ikke venner. så blir liksom ikke at jeg møter noen dan tør nesten ikkereise ut-å det blir ikke til det, så ikke lett å møt noen heller etter det som jeg da har opplevd tidligere... for tiden ser det meste veldi håpløst ut, begynner nesten å mist trua på at ting vil rett seg, men håper litt likevell -tross alt så- ikke gi opp. d ordner seg nok etterhvert. vet om folk som er 36 år også som fortsatt håper å finn kjærligheta og d å få barn så det er ikke bare du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå