Gå til innhold

Tights/leggings - er det fint? Hva synes gutta her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier seg selv. Hva synes dere gutter/menn, eller jenter/damer om tights/leggings? Er det fint?

ups, litt mye / her nå :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være sexy. Men i ti av ti tilfeller har ikke jenta ræv til det.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bedre enn jeans, men personlig fortrekker jeg tynnere strømper.

Skrevet

Kan være sexy. Men i ti av ti tilfeller har ikke jenta ræv til det.

....og derfor synes også de aller fleste jenter at man bør ha en genser som dekker rumpa når man bruker tights/leggings.

• Liker 2
Skrevet

Folk er for lite kritiske til sin egen kropp når det gjelder å følge en hver form for mote. Greit at mye er godt å ha på seg når en er hjemme, eller i alle fall alene, men å gå ut i tights er det slett ikke alle som kler.

Leste se&hør weekend nå, og Marit Christensen har jo vært med på en skikkelig fysisk jordomseiling, men å si at hun umiddelbart kler trange sorte underbenklær, er å ta vel hardt i syns jeg. Smaken er som baken; folk ser seg selv forfra i speilet og føler seg fine, men ser ikke det vi andre ser når de så passerer oss. Det tyter, skvulper og disser i alle retninger... Hjælpes meg! *sukk*

Skrevet

Hvordan skal rompa i tights være?

Skrevet

Hvordan skal rompa i tights være?

Trent, spretten og rundt. Slik min er <3.

Skrevet

Nå er jeg kvinne, men jeg elsker tights! Hvem bryr seg om hvordan det ser ut (sikkert enkelt for meg å si som faktisk har rumpe), men likevel, det er jo sååå komfortabelt :)

Skrevet (endret)

jeg synes leggins ser super smart ud, og har lige set et par i skinn idag her i DK, i Bilka og de kostede 499 dkr. virkelig sexet

Endret av skinndk
Gjest Applestore
Skrevet

Man skal IKKE bruke tights som bukse, sånn at rumpa syns.

Ellers liker jeg godt de tightsene som ser ut som bukser.

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Tittelen sier seg selv. Hva synes dere gutter/menn, eller jenter/damer om tights/leggings? Er det fint?

ups, litt mye / her nå :fnise:

Råflått, er de litt blanke og shiny i tillegg og kanskje i skinn imitasjon blir det enda bedre.

Skrevet

De guttene jeg har snakket med liker tights, dersom det er en stram topp over, slik at de 'ser' rumpa. Og de elsker skinn-tights.

Skrevet

Jeg bruker tights ofte, som oftest fra BikBok. Liker at de er komfortable og tøyelige, og ikke sklir ned. De i skinn er også veldig fine. Men man må jo ha en litt stor topp over. Jeg bruker ofte skjorter over.

Gjest Nabojenta
Skrevet

Man skal IKKE bruke tights som bukse, sånn at rumpa syns.

Ellers liker jeg godt de tightsene som ser ut som bukser.

Dersom tightsen ikke har lommer, bør rumpa dekkes til med en genser eller en topp. Men dersom tightsen har lommer på ruma, synes jeg ikke det spiller noen rolle.

Skrevet

Er veldig glad i tights. De eneste jeg ikke bruker genser som dekker hele rumpa er de som ser ut som jeans og har lommer. Liker aller best den sorte som skinner litt og er glatt. Mannen min er i utgangspunktet ikke overbegeistret for alle typer tights, men den elsker han!

For meg var jeanstights redningen. Frem til det gikk jeg ikke med jeans. Jeg fant aldri noen som passa helt. Bena mine er veldig tynne, og samme hvilken bukse jeg fant så ble den hengende og slenge rundt bena. Nå kan jeg også endelig ha superstramme jeans :)

Gjest stillness
Skrevet

Bruker ofte tights jeg,men aldri som bukse.Har som regel en lang topp eller tunika over.

Kjæresten min syns det ser bra ut,men jeg kler meg ikke for andre,men for meg selv.Klart det er en bonus når kjæresten min syns jeg er ekstra fin,men tviler på at han liker alle klærne jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...