Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en sang på radioen nettopp. Den går noe ala dette: "Your heart is miiiiiiiiine". Der hun uttaler de lange i-ene som a a a a a a a a a a. Og refrenger er ett eller annet med "Baby come cloooser".

Troooor det kan være en jente med lyst langt hår og krøller?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker du noe mer av teksten ? Jeg har googlet og finner som regel hvis jeg skriver "teksten jeg tror de synger" og så finner jeg den. Men fant ikke noe nå utenom Smokey Robinson og det er vel ikke det du leter etter ;)

Skrevet

Husker du noe mer av teksten ? Jeg har googlet og finner som regel hvis jeg skriver "teksten jeg tror de synger" og så finner jeg den. Men fant ikke noe nå utenom Smokey Robinson og det er vel ikke det du leter etter ;)

Neeeei, husker bare det. Og noe med noen marshmellows on a stick? Fant ut at hun blonde var Keisha eller noe sånt, og det var ikke henne. Denne sangen var litt kulere enn det hun har ;)

:fnise: Det er ikke Smokey Robinson... :)

Første setning i refrenget er "Baby come closer"...

Skrevet

haha, for en sang! Er du sikker på at du ikke har duppa av litt og drømt? ;P

Skrevet

Hvis det var p4 du hørte på, vet jeg at de har egen spilleliste over sangen som akkurat har blitt spilt. Da kan du bare gå inn å sjekke der :)

Skrevet

haha, for en sang! Er du sikker på at du ikke har duppa av litt og drømt? ;P

:ler: Ja, det var faktisk like før jeg duppa av! Og så var den så fiiiin. Men finner den ikke :( Takk for forsøk! :)

Hvis det var p4 du hørte på, vet jeg at de har egen spilleliste over sangen som akkurat har blitt spilt. Da kan du bare gå inn å sjekke der :)

Det var ikke P4, og jeg sjekket akkurat MP3. Ikke den kanalen heller...

Men takk for tips :)

Skrevet

var det ballade eller?

Nei, nei :) Den var ganske discoaktig, nesten litt 80-talls. Men kan aldri tenke meg at den var fra 80-tallet, den var litt "modernisert"...

Skrevet

Tror ganske sikkert det er Anine Stang med Dinnertime:

Skrevet

hehe, ja det må jo være den TS!?

Sugar come closer, og noe med on a stick!?

Skrevet

Tror ganske sikkert det er Anine Stang med Dinnertime:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :) Det var den!! Tuuuusen takk, nå ble jeg superglad!

hehe, ja det må jo være den TS!?

Sugar come closer, og noe med on a stick!?

Hehe, jeg var visst ikke heeelt på bærtur. Selv om jeg må innrømme at den teksten var temmelig surrete ;) Var det en bra sang eller? Verdt alt hodebry?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...