Gå til innhold

Kristen Stewart (fra Twilight blant annet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kler liksom å se sur ut. Det er ikke ofte jeg ser henne smile. Jeg synes hun har en mystisk look over seg, og det blir veldig vakkert for henne.

Hva tror du ? Hun ser veldig ren ut, og veldig pene trekk selv om hun ikke er den typiske "søte", "pent-smil jenta".

Bilde

Videoannonse
Annonse
Gjest Enchanted
Skrevet

jo, jeg kan være enig dette. Hun er ikke slående vakker, en du ser på i ett sekund før du har bestemt at hun er en skjønnhet, men hvis du tar deg litt god tid, så er hun pen. Synes bare at hun er en utrolig dårlig skuespiller (hvertfall i twilight) men det er en annen historie :sjenert:

Skrevet

Ikke min type jente, men kan godt skjønne om noen syns hun er pen :)

Skrevet

Søt jente, men dessverre en horribel skuespiller.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Er det bare jeg som synes at hun har det samme ansiktsuttrykket hele tiden? :klø: Hun så jo slik ut i hele filmen, uansett hva det var som skjedde rundt henne.

Skrevet

Hun ser så misfornøyd ut! Det farger nok bildet mitt av henne, men jeg syns ikke hun er noe pen. Også må jeg si meg enig med de som mener at hun er en dårlig skuespiller i Twilightserien, har ikke sett henne i andre filmer, så det skal jeg ikke uttale meg om...

Gjest Raindrops
Skrevet

Synes hun er en pen jente jeg. Ikke nødvendigvis slående vakker som Enchanted sier, men hun er langt i fra stygg.

Skrevet

Ikke en av mine favoritter,men hun er pen. Har ikke sett henne i så mange filmer, men hun har ikke imponert i de jeg har sett :sjenert:

Skrevet

Syntes hun hverken er pen eller søt. Bare irriterende med et rart utseende. Hun er ikke direkte stygg liksom, men jeg synte overhode ikke hu er pen

Skrevet

Hun er ikke direkte stygg men jeg synes ikke hun er noe spesielt pen heller. Jeg synes hun ser så sur ut jeg

Skrevet

Hun er ikke direkte stygg men jeg synes ikke hun er noe spesielt pen heller. Jeg synes hun ser så sur ut jeg

Skrevet

Skrevet

Jeg er enig med de fleste her: hun ser sur ut, er pen men ikke slående vakker, har alltid det samme uttrykket og er en dårlig skuespiller ...

Skrevet

Jeg ble skikkelig skuffa over henne i Twilight-filmene. Etter å ha lest bøkene først forventet jeg en slående vakker jente som Bella, så var det bare ei grå sur mus.

Skrevet

synes hun ser dopa ut jeg. Liker vennene og vampyrene bedre...

Skrevet

Hun er ikke som alle andre der ute med botox og plastikkpupper, takk for det!

Liker henne på grunn av at hun skiller seg ut og ikke er som alle andre, jeg gir pokker i om hun er pen eller ei, hun er den hun er.

Som skuespiller derimot.. Hun spiller samme rollen i alle filmene sine.

Skrevet

sjarm har hun ikke, men hun var flink i Panicroom da hun var mye mindre.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Pen jente, men for stiv. Hun må bli mer avslappet og smile litt mer når hun spiller. Liker henne veldig godt i Panic Room, men i twilight ble det for robot-like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...