Gå til innhold

"Hun er bare en jeg havnet i seng med sist helg"

Gjest Dainty

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste tiden hatt en liten flørt på gang med en på kontoret hvor jeg jobber. Han jobber i en annen avdeling, så vi ser hverandre ikke daglig, men ofte når det er noe sosialt som skjer blant oss kollegaene. Denne mannen har til nå virket hyggelig, skikkelig og avslappende å omgås. Vi har sendt hverandre noen tekstmeldinger og mailer, begge av flørtende karakter, og han har ymtet frempå at han gjerne vil invitere meg ut på middag.

I går var jeg ute og tok noen drinker med et par venninner. Denne mannen skulle også ut en tur med noen venner, og vi avtalte å treffes utover kvelden og ta en drink sammen. Det gjorde vi, og vi hadde en lang og morsom samtale om alt mulig. Vi kysset også litt, og han gjentok at han gjerne ville at vi skulle spise middag sammen til uken.

Så gikk vi i baren for å kjøpe vår siste drink før jeg skulle møte venninnene mine igjen. Mens vi står der, kommer det en dame bort til ham og hilser tydelig gjenkjennende. De veksler noen ord om "takk for sist, hyggelig å se deg", og jeg legger merke til at stemningen er ganske anspent mellom dem. Da hun går, kommenterer jeg noe i retning "hun virket litt stresset", hvorpå han rister litt på hodet og svarer henslengt: "Hun er bare en jeg havnet i seng med sist helg" :frown:

Han peilet deretter samtalen inn på noe helt annet, og jeg var mildt sagt noget fraværende. Heldigvis ringte venninnene mine like etterpå, så jeg sa et kort "takk for i kveld" og stakk.

I dag har han sendt meg en tekstmelding med "takk for i går, håper det passer for deg til uken". Jeg har ikke svart ennå..

Hva i alle dager er det med ham? Jeg har virkelig ikke opplevd noe slikt fra et mannfolk på nesten tredve før! Jeg trodde han var høflig og taktfull, men jaggu kan skinnet bedra. Jeg har selvsagt ikke noe med hva han gjør i sin fritid, vi kjenner hverandre så vidt, men det er da vitterlig ikke noe sjakktrekk å fortelle noe slikt til en man står og legger inn aksjer hos?! Er jeg altfor prippen og for lett fornærmet her? Jeg synes også en slik bemerkning er en smule respektløs mot denne damen også.

Jeg tror ikke jeg vil fortsette den gjensidige kurtisen noe videre. For å sitere Jane Austen: "Indeed, he is no gentleman!".

Måtte bare få det ut. Faktisk ganske morsomt når jeg tenker over det :fnise: Bare synd jobbfestene blir noe kjedeligere heretter, da resten av de mannlige kollegaene mine er enten godt gift eller nærmere 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anjelika

:ler:

Ikke et sjakktrekk å si til noen man vil date nei!

Det er jo noe befriende ærlig over det da, de fleste ville jo (lurt nok) servert en liten hvit løgn i den situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er bare helt ubehjelpelige. Har opplevd noe liknende selv og han blei skikkelig drittsur når han forsto at jeg ikke ville gå videre. Slang med leppa så det holdt, og jeg skjønte da at fyren er virkelig en dust med meget høye tanker om seg selv.

En mann med noe som helst selvrespekt holder i det minste tett.

En mann å samle på gjør ikke sånt i det hele tatt.

Må le da :skratte:

Hvor dum går det an å bli liksom :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere er jo ikke sammen?...

Vet ikke om du er fornærmet fordi han lå med ei annen dame, eller fordi han sa det til deg..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det verste var at han ikke virket beruset heller, han var helt rolig og avslappet og sa det som om det var den naturligste sak i verden. Og begynte deretter å snakke om kraftlinjene i Hardanger liksom :roll:

Men imponerende ærlig var han jo absolutt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om dem er sammen eller ei, så ville ikke jeg likt det jeg heller. Men, vi tåler forskjellige ting alle sammen, så det finnes vel kanskje ikke noe fasit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere er jo ikke sammen?...

Vet ikke om du er fornærmet fordi han lå med ei annen dame, eller fordi han sa det til deg..? :)

Hehe, det var absolutt ikke sjalusi, jeg har null følelser for mannen på dette stadiet. Jeg reagerte heller på det at han følte for å informere meg om at han hadde vært bortpå henne senest for en uke siden, når han tross alt sto og prøvde å sjarmere meg til å begynne å date ham. Noe diffust ala "hun er en jeg kjenner gjennom noen venner" etc hadde kanskje vært mer forventet takt og tone. Dessuten klinger "bare en jeg havnet i seng med sist helg" noget bruk-og-kast i mine ører, uansett om det sies av en mann eller dame. Helt greit å ha one night stands, men det går an å omtale vedkommende med litt respekt overfor andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de flørta jo bare.. Kanskje han ikke var ute etter noen kjæreste heller :) Syns ikke du har rett til å bli sinna pga det der, MEN, utrolig dumt av han å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de flørta jo bare.. Kanskje han ikke var ute etter noen kjæreste heller :) Syns ikke du har rett til å bli sinna pga det der, MEN, utrolig dumt av han å si det.

Er ikke sinna. Bare avtent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sinna. Bare avtent ;)

Det er lov ;) Skjønner poenget ditt sjø! Jeg hadde aldri kommet til å sagt det der til en dame jeg hadde hatt noe på gang med selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha.. noe som minner meg om meg selv da jeg var 16 år...

Lå fullt påkledd i en seng med en type jeg likte godt, og så spurte han hvor lenge jeg hadde vært sammen med exen min. (Exen er kjent for å være stor nedentil og viste det gjerne til folk når han var dritings) . JEg svarte hvor lenge, og la på : Man blir ikke akkurat trang av å være sammen med han.

HAHAHAHH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. noe som minner meg om meg selv da jeg var 16 år...

Lå fullt påkledd i en seng med en type jeg likte godt, og så spurte han hvor lenge jeg hadde vært sammen med exen min. (Exen er kjent for å være stor nedentil og viste det gjerne til folk når han var dritings) . JEg svarte hvor lenge, og la på : Man blir ikke akkurat trang av å være sammen med han.

HAHAHAHH

hahahahahah. poeng til eksen din da! hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch! Man kan si at ærlighet er en fin ting, men hva skjedde med den gode gamle "don't kiss and tell?" Jeg hadde nok også skygget unna, om ikke av annen grunn enn at jeg ikke hadde likt å bli omtalt så åpent fremfor en totalt fremmed i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...