AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Naboen over har tydligvis fått seg hund eller så er den bare på besøk.Uansett den bjeffer og løper i leiligheten hele tiden i alle døgnets tider.Dette er sikkelig irriterende.Tror heller ikke at det er lov å ha noe hunder her...Kan jeg klage til noen om dette.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 næææh han virker rar klikka på kona forleden dag på varandaen hørte alt.Så jeg tørr ikke å oppsøke de akkuratt.Ts
Independent_ Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 For det første: en hund som bjeffer er ikke dum! En hund som bjeffer gjør det av en grunn. Enten at dens behov ikke er oppfylt eller at den er en hund som bjeffer på lyder, bevegelse osv. Å om det plager deg at hunden bjeffer skal du gå å snakke til eieren å se om det er noen mulighet for at han kan få hunden til å slutte å bjeffe. Du bør gi naboen en advarsel før du evt. kontakter eier av bygningen, o.l.
Miss Puddel Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 er hunden alene når den bjeffer? kanskje eieren ikke vet at den bjeffer hele dagen? du kan jo iallefall vinkle det slik, og spørre naboen om han er klar over at hunden bjeffer hele dagen? Og om de leggr ned litt arbeid i det kan det jo gi seg, det er vel ikke umulig at hunden bjeffer fordi den hører lyder den ikke er kjent med siden den nettopp har kommet dit, og ikke vet at det kke er lyder den skal bjeffe på
Rabadamtimtim Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Naboen over har tydligvis fått seg hund eller så er den bare på besøk.Uansett den bjeffer og løper i leiligheten hele tiden i alle døgnets tider.Dette er sikkelig irriterende.Tror heller ikke at det er lov å ha noe hunder her...Kan jeg klage til noen om dette. Er det ikke lov å ha hund tar du det opp med styret for borettslaget. Det er ingenting som er så irriterende som idioter som har hund og katt og tror at de kan bo i blokk med dette. Det er toppen av egoisme, ovenfor naboene og dyret og grenser til dyremishandling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå