Gå til innhold

Glee!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Noen andre som følger med på den kjempekoselige serien Glee her eller ? =)

Jeg synes selv jeg er ganske kresen på serier, og det skal en del til før jeg ser mer enn 2 episoder, men jeg har blitt så sjarmert i denne søte oppsetningen.

Om det er noen som skulle være nysgjærrige så handler det om en High school i USA som har et skole-kor, showchoir, kall det hva du vil. De starter med at de er litt looser-aktige men går seg bedre til etterhvert. De bruker mange kjente og kule låter i oppsetningene sine,danser og synger. Jeg tar meg selv i å synge og danse litt med i stolen min ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg elsker Glee! Har fulgt med siden episode 4 ble lagt ut på internett, og ble hekta fra første sekund av 'Single Ladies' på fotballbanen :ler:

Syns det er stilig at sangene de bruker gjerne er gamle, litt mer ukjente (ihvertfall for meg!), er mye bra musikk i Glee. Jeg håper forresten så inderlig det blir mer Jesse i neste sesong, selv om han er en sleip liten jævel :fnise:

Gjest Enchanted
Skrevet

haha, litt av et sammentreff! Jeg ser på det nå, hihi :fnise: Syntes først det virket litt teit, men nå liker jeg det faktisk ganske godt! :)

Skrevet

hehe =) Så bra! Jeg skulle til å se episode 16, men var noe feil!

Sue irriterer meg litt, men hun er jo utrolig artig å ha i serien også da =)

Skrevet

Jaaaa, digger Glee og gleder meg bare til de begynner igjen i USA :)

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Elsker Glee!! Venter på sesong to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...