AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Hei hei! Noen andre som følger med på den kjempekoselige serien Glee her eller ? =) Jeg synes selv jeg er ganske kresen på serier, og det skal en del til før jeg ser mer enn 2 episoder, men jeg har blitt så sjarmert i denne søte oppsetningen. Om det er noen som skulle være nysgjærrige så handler det om en High school i USA som har et skole-kor, showchoir, kall det hva du vil. De starter med at de er litt looser-aktige men går seg bedre til etterhvert. De bruker mange kjente og kule låter i oppsetningene sine,danser og synger. Jeg tar meg selv i å synge og danse litt med i stolen min
SlowMotion Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Å, jeg elsker Glee! Har fulgt med siden episode 4 ble lagt ut på internett, og ble hekta fra første sekund av 'Single Ladies' på fotballbanen Syns det er stilig at sangene de bruker gjerne er gamle, litt mer ukjente (ihvertfall for meg!), er mye bra musikk i Glee. Jeg håper forresten så inderlig det blir mer Jesse i neste sesong, selv om han er en sleip liten jævel
Gjest Enchanted Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 haha, litt av et sammentreff! Jeg ser på det nå, hihi Syntes først det virket litt teit, men nå liker jeg det faktisk ganske godt!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 hehe =) Så bra! Jeg skulle til å se episode 16, men var noe feil! Sue irriterer meg litt, men hun er jo utrolig artig å ha i serien også da =)
Lyra Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Jaaaa, digger Glee og gleder meg bare til de begynner igjen i USA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå