AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Hei.. Meget kort fortalt: Jeg har for få timer siden lagt merke til at han har blitt venn med kusina mi via mail på det tidspunktet jeg ikke var tilgjengelig for å prate osv.. kusina bor i utlandet; men føler at det var veldig rart at han fant henne og omvendt.. hva skal han med henne liksom? Jeg vil spørre han om han kjenner henne, for så å si at det er kusina mi (for kanskje han fikk vite det fra henne eller andre og at det var derfor han la henne til; eller kanskje ikke han vet det likevel) og hvordan de ble kjent + hvorfor. Dessuten var han på en hel kveld uten å si et eneste ord; til meg! Og han og jeg har kjent hverandre i snart et år, og de to logget seg på nærmest samtidig. Han overså meg i går, rett og slett! Mens kusina prata litt med meg osv.. var først i går jeg la hun tilbake igjen i listen. Jeg vil spørre muntlig; det er det aller beste; men har ikke mulighet til å ringe akkurat nå. Siden dette er ferskt, så ønsker jeg å spørre han om det på nettet når han kommer. Og da håper jeg at kusina ikke er på nett samtidig; bare for å unngå at han kaanskje spør henne hva han bør si; men det er ikke sikkert, hehe. Hva synes dere jeg skal gjøre? Jeg vil så gjerne vite det i kveld, sov så dårlig i går.. Å spørre han skriftlig via nett istedet for å vente til jeg kan ringe eller møte ham er jo bedre enn å vente for lenge?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Ok dette var veldig klundrete skrevet av deg. Er det kjæresten din du snakker om? en du driver med? bare en random fyr du chatter med? Nettvenn, hva mener du med det? Facebook, Msn, nettby?
Medlem Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Antar denne han er en kamerat, siden du ikke nevner annet enn at dere har kjent hverandre ett år. I såfall ser jeg ikke problemet. Kan vel ikke tro at han ikke skal ha andre venner/bekjente enn deg... Om så en av dem er kusinen din.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Antar denne han er en kamerat, siden du ikke nevner annet enn at dere har kjent hverandre ett år. I såfall ser jeg ikke problemet. Kan vel ikke tro at han ikke skal ha andre venner/bekjente enn deg... Om så en av dem er kusinen din. Dette var ikke *klundrete skrevet* av meg i det hele tatt. Du er tydeligvis ikke den riktige til å svare Jeg har ikke bedt om arrogante tilbakemeldinger her. Desssuten ser jeg ingen vits i å si mer enn nødvendig her på forumet, så dere får tro hva dere vil. Jeg ser uansett at jeg har bestemt meg for hva jeg vil gjøre .
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Og ehh.. dessuten har jeg ikke sagt at jeg forbyr ham å ha andre kontakter. Synd du ikke forstår bedre da - ''Medlem''
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Dette var ikke *klundrete skrevet* av meg i det hele tatt. Du er tydeligvis ikke den riktige til å svare Jeg har ikke bedt om arrogante tilbakemeldinger her. Desssuten ser jeg ingen vits i å si mer enn nødvendig her på forumet, så dere får tro hva dere vil. Jeg ser uansett at jeg har bestemt meg for hva jeg vil gjøre . I og med at folk ikke skjønner hva du mener, så jo, da er det klundrete skrevet.
Gjest gjest Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Dette var ikke *klundrete skrevet* av meg i det hele tatt. Du er tydeligvis ikke den riktige til å svare Jeg har ikke bedt om arrogante tilbakemeldinger her. Desssuten ser jeg ingen vits i å si mer enn nødvendig her på forumet, så dere får tro hva dere vil. Jeg ser uansett at jeg har bestemt meg for hva jeg vil gjøre . Ehm, les hva du skrev en gang til du. Jeg skjønner ihvertfall ikke noe særlig jeg heller. Hva er det egentlig du stresser med? Er det sånn at du er sjalu fordi han snakker med kusinen din? Han er jo ikke kjæresten din engang
Fluffe Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 *se forvirret ut* hvis han er en kamerat så har vell ikke du en dritt om hva de gjør
Gjest TS Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 *se forvirret ut* hvis han er en kamerat så har vell ikke du en dritt om hva de gjør herregud dere er SÅ idioter!! kamerat.. hahahah. se og pell dere vekk fra dette forumet hvis dere ikke klarer å lese litt mellom linjene. Spar de kommentarene for dere selv og deres egen fremtid mtp møte av andre i det motsatte kjønn. (Til dere som jobber på KG: Denne tråden kan like godt slettes.)
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 herregud dere er SÅ idioter!! kamerat.. hahahah. se og pell dere vekk fra dette forumet hvis dere ikke klarer å lese litt mellom linjene. Spar de kommentarene for dere selv og deres egen fremtid mtp møte av andre i det motsatte kjønn. (Til dere som jobber på KG: Denne tråden kan like godt slettes.) peller meg ikke fra ett forum forde ei sjalu jente forteller meg at jeg skal gjøre det. Jeg klandrer ikke typen din for å skravle med kusina di hvis du er like patetisk i virkeligheten
Mir Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 TS, folk svarer deg jo her. Hvorfor er du så sint tilbake? Jeg har lest innlegget ditt 2 ganger og jeg forstår ikke helt hva du mener heller. Det er jo ingen som mener noe arrogant eller vondt med det, de vil jo bare vite HVA du mener så man kan forstå spørsmålene dine. Kan du kanskje forklare litt mer så er det enklere. Når har du jo ødelagt litt med holdninga di uansett , men..
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 men føler at det var veldig rart at han fant henne og omvendt.. hva skal han med henne liksom? Det kan jo tenkes at de har noe til felles. Mener du at kusina di ikke er verdt å bli kjent med?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #14 Skrevet 27. august 2010 Skjønte ikke et kvekk av det du skrev jeg heller..... selvinnsikt er en god ting ...på flere plan i dette tilfellet Night, night :søvn:
Fredagslunch Skrevet 27. august 2010 #15 Skrevet 27. august 2010 Dette var ikke *klundrete skrevet* av meg i det hele tatt. Du er tydeligvis ikke den riktige til å svare Jeg har ikke bedt om arrogante tilbakemeldinger her. Desssuten ser jeg ingen vits i å si mer enn nødvendig her på forumet, så dere får tro hva dere vil. Jeg ser uansett at jeg har bestemt meg for hva jeg vil gjøre . Det er klundrete skrevet av deg, fordi du ikke avslører hvilken relasjon du har til ham. Det er det ganske avgjørende å vite om en skal komme med noen råd til deg.
Fredagslunch Skrevet 27. august 2010 #16 Skrevet 27. august 2010 herregud dere er SÅ idioter!! kamerat.. hahahah. se og pell dere vekk fra dette forumet hvis dere ikke klarer å lese litt mellom linjene. Spar de kommentarene for dere selv og deres egen fremtid mtp møte av andre i det motsatte kjønn. (Til dere som jobber på KG: Denne tråden kan like godt slettes.) Hei, TS, du formulerer deg som om du skulle være en psykopat. Leste over her at du allerede har bestemt deg for hva du skal gjøre. Sagt av deg, virker det ganske skremmende på meg. LOL.
Daniel84 Skrevet 28. august 2010 #17 Skrevet 28. august 2010 hahaha, komisk tråd er det kjæresten din du snakker om ? Du må jo tåle at folk spør om det, når det ikke står noe om det i tråden, lille venn...
Medlem Skrevet 28. august 2010 #18 Skrevet 28. august 2010 (endret) Dette var ikke *klundrete skrevet* av meg i det hele tatt. Du er tydeligvis ikke den riktige til å svare Jeg har ikke bedt om arrogante tilbakemeldinger her. Desssuten ser jeg ingen vits i å si mer enn nødvendig her på forumet, så dere får tro hva dere vil. Jeg ser uansett at jeg har bestemt meg for hva jeg vil gjøre . Vel, du quotet feil person der gitt. Jeg har aldri sagt at det du skrev var *klundrete skrevet*... Så hvordan var min tilbakemelding arrogant? Vi svarer bare så godt vi kan. Men ikke like lett når du ikke gir oss all verden informasjon. ** Rister på hodet ** Endret 28. august 2010 av Medlem
Medlem Skrevet 28. august 2010 #19 Skrevet 28. august 2010 (endret) Og ehh.. dessuten har jeg ikke sagt at jeg forbyr ham å ha andre kontakter. Synd du ikke forstår bedre da - ''Medlem'' Ikke forstår bedre hva? Kan i allefall virke som du har problemer med at han har andre venner/bekjente, siden du tydeligvis er sjalu fordi han har kontakt med kusina di på e-post. Stakkars deg som tenner på alle pluggene fordi alle ikke forstår deg! . Endret 28. august 2010 av Medlem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå