Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla
Skrevet

Har ikke vært sammen med kjæresten så lenge. Stusser litt over at han er så enormt "detaljopptatt".

En sms fra han: Spist tre skiver med hvitost, handlet på Rema for kr 2000,- jogget 40 minutt nå. Nydelig vær å jogge i. Skal se ....(tv program) kl 22.00.

Litt rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært sammen med kjæresten så lenge. Stusser litt over at han er så enormt "detaljopptatt".

En sms fra han: Spist tre skiver med hvitost, handlet på Rema for kr 2000,- jogget 40 minutt nå. Nydelig vær å jogge i. Skal se ....(tv program) kl 22.00.

Litt rart?

Litt rart ja, synes jeg.. Spesielt det med hvor mye han har spist og hva han har kjøpt mat for.. Det blir litt too much information for meg.

Men alle har jo sine særere sider antar jeg... ;)

Skrevet

Litt rart?

Herregud, da! Synes ikke det var rart i det hele tatt.

Skrevet (endret)

.

Endret av rosa90
Skrevet

Tror vi bare må innrømme det jenter, vi kan altså tenke og stusse på alt når det kommer til gutter!

Skrevet

En eks av meg (vi hadde avstandsforhold), MÅTTE alltid hver bidige dag skrive hvordan været var på sms... :ler: Det var litt teit.. var ikke så interessert i det akkurat..

Så ja, gutter er rare.. :lol:

Skrevet

Jeg reagerte på at han skrev hvitost. Det heter da gulost?

Skrevet

Jeg reagerte på at han skrev hvitost. Det heter da gulost?

Jeg sier faktisk kvitost.. Kommer nok an på hvor i landet man bor tenker jeg...?

Skrevet

Jeg sier faktisk kvitost.. Kommer nok an på hvor i landet man bor tenker jeg...?

Hadd typen min skrevet kvitost i en sms hadde det vært rett ut med ham.

Skrevet

Har en kollega som undertegnet en beskjed til kona med "Ole Olsen".

Det hadde holdt lenge med "Ole", spør du meg...

Skrevet

Haha, husker ennå et kort jeg fikk av en eks hvor det stod "Sender deg en hilsen i anledning valeninsdagen. Med vennlig hilsen...". Er det liksom romantisk? Skal sies at fyren var relativt sær på de fleste områder da (og var grunnen til at forholdet ikke varte lenge).

Skrevet

Har en kollega som undertegnet en beskjed til kona med "Ole Olsen".

Det hadde holdt lenge med "Ole", spør du meg...

:ler: Ja, det burde vel vært tilstrekkelig.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Merkelig, men ikke dumpegrunn :P

Jeg hadde en greie med en fyr som gjentok ting de sa på tven.. Haha. Det var også sært.

Skrevet

Jeg hadde en greie med en fyr som gjentok ting de sa på tven.. Haha. Det var også sært.

Jeg var sammen med en spanjol en stund. Noen ganger så vi på tv-programmer med spansk tale og uten tekst. Da syntes jeg det var fint at han oversatte til engelsk for meg.

Men når vi så på spanske filmer med engelsk tekst, oversatte han da også. Hehe..

Og verre, når vi så engelske filmer med spansk tekst (og ikke så høy lyd av hensyn til folk som sov i naborommet) oversatte han med hviskestemme. Da ble det vanskelig for meg å høre hva de i filmen sa.

Etterhvert ble det stille. Men han kommenterte mye, sa hva han trodde kom til å skje videre i filmen osv...

Skrevet

Det kan jo hende han er en av de som er litt "skremt" av det skrevne ord og dermed velger å skrive detaljer istedenfor mening. Jeg liker å skrive historier men når vi gikk på skole og fikk stilopgaver skrev venninnda mi noen helt sinnsykt detaljerte oppsumeringer av hverdagen sin, ganske likt den sms'en du fikk.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Og verre, når vi så engelske filmer med spansk tekst (og ikke så høy lyd av hensyn til folk som sov i naborommet) oversatte han med hviskestemme.

Hahahah, nå fikk du meg til å le høyt her jeg sitter! Så utrolig slitsomt :D :popcorn:

Skrevet

Du trådstarter! Jeg skjønner deg! Jeg hadde et forhold til en mann et års tid. Han skreiv også så detaljert! Hvor mange pølser han spiste! Jeg lo så jeg skreik i starten, når ukene gikk var det irriterende! Hahahaha! Jaja, dette er han! Lev med hvitosten :goodbye:

Skrevet

Han mener det ikke humoristisk. Jeg får slike meldinger hver dag :) Hehe. I går spiste han kylling med tilbehør, sopp, mais, grønn salat, paprika og litt kryddersmør på toppen. Han hadde også kjøpt en pakke med 5 is og jeg ble informert om at han drakk tre kopper kakao på kvelden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...