Gå til innhold

Dåpsgave til fadderbarn

Rolsemor

Anbefalte innlegg

Jeg skal være fadder til min eneste nevø, så jeg har lyst å kjøpe en gave som "slår an". Men hva er vanlig og kjøpe og hvilken prisklasse? Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om pris, men har ikke lyst å overdrive med gaver heller. Har null erfaring her. Flott om noen kommer med meninger og tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal være fadder til min eneste nevø, så jeg har lyst å kjøpe en gave som "slår an". Men hva er vanlig og kjøpe og hvilken prisklasse? Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om pris, men har ikke lyst å overdrive med gaver heller. Har null erfaring her. Flott om noen kommer med meninger og tips :)

Servise :-) Kopp og fat, evt. skje, gaffel og kniv også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp alle kjedelige dåpsgaver som aldri blir brukt, som sølvkopp og babysmykker.

Gi han et fint bilde han kan ha på rommet sitt under oppveksten, eller en tykk flott eventyrbok med mange små historier så foreldrene kan lese én historie for han hver kveld. Eller kanskje en cd-spiller med tilhørende lydbøker (eller hvilket format de lydbøkene kommer i nå om dagen). Noe som gutten kan ha glede av opp igjennom oppveksten må være den beste dåpsgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annemor

Sønnen min fikk "min første ring" av en av faddrene sine,en nydelig liten gullring som dessverre ble stjålet :tristbla:

Så om jeg får den æren av å være fadder igjen så vet jeg hva jeg skal kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min fikk "min første ring" av en av faddrene sine,en nydelig liten gullring som dessverre ble stjålet :tristbla:

Så om jeg får den æren av å være fadder igjen så vet jeg hva jeg skal kjøpe :)

de har egenltig sagt at de har lyst på sånn ring, men jeg føler det er noe de har glede av i kun en kort periode. Men har vært inne på tanken, for de er veldig søte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annemor

de har egenltig sagt at de har lyst på sånn ring, men jeg føler det er noe de har glede av i kun en kort periode. Men har vært inne på tanken, for de er veldig søte

Ja de er kjempesøte:)

Gutten min hadde den rundt halsen i ei gull-lenke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...