Rolsemor Skrevet 27. august 2010 #1 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg skal være fadder til min eneste nevø, så jeg har lyst å kjøpe en gave som "slår an". Men hva er vanlig og kjøpe og hvilken prisklasse? Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om pris, men har ikke lyst å overdrive med gaver heller. Har null erfaring her. Flott om noen kommer med meninger og tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duracella Skrevet 28. august 2010 #2 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg skal være fadder til min eneste nevø, så jeg har lyst å kjøpe en gave som "slår an". Men hva er vanlig og kjøpe og hvilken prisklasse? Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om pris, men har ikke lyst å overdrive med gaver heller. Har null erfaring her. Flott om noen kommer med meninger og tips Servise :-) Kopp og fat, evt. skje, gaffel og kniv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Most Skrevet 28. august 2010 #3 Del Skrevet 28. august 2010 Dropp alle kjedelige dåpsgaver som aldri blir brukt, som sølvkopp og babysmykker. Gi han et fint bilde han kan ha på rommet sitt under oppveksten, eller en tykk flott eventyrbok med mange små historier så foreldrene kan lese én historie for han hver kveld. Eller kanskje en cd-spiller med tilhørende lydbøker (eller hvilket format de lydbøkene kommer i nå om dagen). Noe som gutten kan ha glede av opp igjennom oppveksten må være den beste dåpsgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. august 2010 #4 Del Skrevet 28. august 2010 Du finner flere gavetips i disse trådene: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506643&st=0&p=8324339&hl=dåpsgave&fromsearch=1&#entry8324339 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=505147&st=0&p=8301938&hl=dåpsgave&fromsearch=1&#entry8301938 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=491807&st=0&p=8114158&hl=dåpsgave&fromsearch=1&#entry8114158 I disse trådene sies det også litt om både størrelse på gavene og hva foreldrene setter pris på (og til en viss grad hva de ikke ønsker seg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annemor Skrevet 28. august 2010 #5 Del Skrevet 28. august 2010 Sønnen min fikk "min første ring" av en av faddrene sine,en nydelig liten gullring som dessverre ble stjålet Så om jeg får den æren av å være fadder igjen så vet jeg hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolsemor Skrevet 28. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 28. august 2010 Sønnen min fikk "min første ring" av en av faddrene sine,en nydelig liten gullring som dessverre ble stjålet Så om jeg får den æren av å være fadder igjen så vet jeg hva jeg skal kjøpe de har egenltig sagt at de har lyst på sånn ring, men jeg føler det er noe de har glede av i kun en kort periode. Men har vært inne på tanken, for de er veldig søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annemor Skrevet 28. august 2010 #7 Del Skrevet 28. august 2010 de har egenltig sagt at de har lyst på sånn ring, men jeg føler det er noe de har glede av i kun en kort periode. Men har vært inne på tanken, for de er veldig søte Ja de er kjempesøte:) Gutten min hadde den rundt halsen i ei gull-lenke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå