Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et "teit" problem som faktisk har blitt ganske slitsomt med tiden. Tenkte jeg ville lufte dette for å høre om jeg er helt på jordet i min reaksjon! Jeg har en venninne som bor ganske langt unna meg, og som kommer på besøk til meg og min familie med jevne mellomrom. Da bor hun gjerne her 1 uke eller mer. Koselig - i utgangspunktet. Men det er en ting som gjør meg litt lei meg; jeg føler at min mann og min venninne har lett for å "rotte seg sammen" mot meg... De gjør det ikke åpenlyst ondskapsfullt, mer med humor. Men når det alltid blir "de to mot meg", så kjenner jeg at jeg innimellom blir litt irritert og såret. F.eks: Om jeg og min mann tuller med hverandre, og f.eks. kaller hverandre sinna eller andre ting, så skal hun ALLTID skyte inn noe om at hun "godt vet at jeg er en sint person og bla bla bla..." Dette er bare et eksempel. Er det jeg som er overfølsom, eller ville dere ha reagert på noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dritirriterende når andre rotter seg sammen for å ha det morsomt på din bekostning!

Si ifra?

Skrevet

Hvorfor er du venn med en som behandler deg slik? :klø:

Skrevet

Jeg syns selv det er slitsomt med folk som har "gjøre narr av andre"-humor. At venner drar noen spøker på min bekostning er helt greit, men når det blir hele tiden så blir det ikke morsomt lenger. Bare irriterendes og kanskje til og med sårendes.

Skrevet

Det viser jo at de mangler litt respekt for deg. Det er dessverre mange som gjemmer slik oppførsel bak ord som spøk og humor. Jeg pleier å tenke at hvis noen behandler meg mer som en fiende enn venn så er de ikke gode venner ihvertfall, og ikke noen jeg gidder å bruke tid på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...