AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Venninna mi mistet et familiemedlem tidlig i år, og jeg har forsøkt å stille så godt opp som mulig, da hun har hatt det utrolig tungt.. Nå har hun bursdag snart (i slutten av august - så har ikke god tid på meg!), og jeg har lyst til å gi henne en ekstra oppmerksomhet. (Ikke bare pga tapet, men selvfølgelig siden hun er en så god venninne av meg.) Meen aner ikke hva jeg kan gi. Vi bor ikke i samme by lenger, så gaven må sendes i posten. Jeg tenkte litt på et gavekort på f.eks Bikbok, det er jo utrolig lett og hun liker jo butikken godt. Men samtidig blir hun 20 år - da er kanskje dette litt simpelt? Har en ikke så alt for romslig studentøkonomi, så vurderte et gavekort på feks 300 kroner. Men er veldig usikker. Hva synes dere er en passelig 20årsgave til ei venninne dere har kjent i 2 år, men er kommet veldig nært?
meelissa Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Gavekort er jo en koselig gave. Det hadde jeg blitt glad for
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Takk for svar. Noen andre som har tips el invendinger?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Jeg tror jeg hadde gått for gavekort på bikbok + en "opplevelse" (kino, jentekveld, båttur, eller noe) neste gang dere sees, f.eks.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 gavekort på noe som varrer lengre en klær tenkte jeg med d same f eks steder kor de selger som f eks glass å fatet å figurer å slikt... om d er av interesse
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 ts her: tror ikke glass o.l. faller helt i smak.. men kan være enig i at det kanskje bør være noe annet enn gavekort på klær, men er rådvill!
meelissa Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Du kan jo også finne noen gode kremer/skrubber e.l på feks The Body Shop?
Evighet Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Hva med gavekort et sted hvor hun kan velge mellom f.eks massasje, fotpleie, ansiktspleie osv? Litt selvpleie er alltid behagelig Ellers er jo personlige gaver (som f.eks fotoalbum) koselig
Most Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 En gang fikk jeg av ei vennine, som hadde flytta til en annen by, et (hjemmelaget)gavekort på togbillett for å besøke hu og en opplevelse vi da skulle gjøre sammen. Det syns jeg var en fin og morsom gave.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Ja, gavekort på massasje og sånt hadde igrunn vært ypperlig - men som jeg nevnte tidligere bor vi ikke i samme by lengre. Og de velværesentrene som finnes her, har de ikke i hjembyen min, der hun bor. Så det blir litt vanskelig..
Hecubaa Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 (endret) Jeg hadde gått for Swarovski-øredobber som du får kjøpt på www.ceciliemelli.com! Kjempefine, forholdsvis billige og mer personlig enn kun et gavekort Endret 27. august 2010 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 TS okei tenkte bare et minne liksom men en veske da ? eller et smykke eller så er det helt ok med klær også -gavekorte du nevnte
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #14 Skrevet 27. august 2010 Hecubaa: Takk for tips, men tør ikke å bestille noe i tilfelle det ikke kommer frem i tide :/ Veske eller smykke hadde jo også gått an.. Men er så usikker på hva hun liker
Hecubaa Skrevet 27. august 2010 #15 Skrevet 27. august 2010 Jeg vet ikke hvor du bor, men det fins CM-butikker i blant annet Oslo, Stavanger og Bergen. Og dersom du bestiller så får du varene etter 1-2 dager Men uansett hva du bestemmer deg for syns jeg du skal være såpass "vågal" at du kjøper noe - ikke et gavekort, for på den måten blir det mye mer personlig. Du kan eventuelt ta vare på kvitteringen og fortelle henne det, så hun kan bytte det hvis hun vil.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #16 Skrevet 28. august 2010 Ja vil jo at gaven skal være personlig, men det er så vanskelig synes jeg.. Vet jeg ville blitt glad for et gavekort, men såklart er jo smykker eller noe annet innkjøpt mye mer gjennomtenkt og nettopp personlig ja. Hm.. Flere tips tas imot med takk!!
Gjest Sina5 Skrevet 28. august 2010 #17 Skrevet 28. august 2010 Kan du ikke lage et kort der du skriver noe personlig, og legge et gavekort inni?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #18 Skrevet 28. august 2010 Har tenkt på et lite brev el et kort ja, det er et must Men fortsatt usikker på om gavekort er "nok".. Noen som vet om BB-gavekort kan brukes overalt i landet forresten?
Mermaid Blues Skrevet 28. august 2010 #19 Skrevet 28. august 2010 Hvis det er spa/velværesenter der hun bor kan du bare ringe dem og fikse gavekort over tlf/nett, pleier å gå helt fint Mener at gavekort til en bestemt kjede (feks bikbok) skal kunne brukes over hele landet, men er du i tvil kan du bare spørre i butikken
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #20 Skrevet 28. august 2010 Hvis det er spa/velværesenter der hun bor kan du bare ringe dem og fikse gavekort over tlf/nett, pleier å gå helt fint Mener at gavekort til en bestemt kjede (feks bikbok) skal kunne brukes over hele landet, men er du i tvil kan du bare spørre i butikken Joo, det er et velværesenter der. Men jeg har ikke så romslig økonomi, og behandlingene der koster ikke spesielt lite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå