Gå til innhold

suge uten samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei. har lest her at flere har truffet en mann/gutt og gitt en blowjob uten å gå noe lenger. har du gjort dette? hva var i tilfelle grunnen til at det stoppet med det? har aldri helt skjønt hvorfor man ikke heller går for full pakke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har ingen planer om å bli gravid, og ser ingen grunn til å ta den risikoen.

Skrevet

Nå har jeg vært sammen lenge med typen min og det er ikke alltid begge to er i form til å ha full pakke. Men vist den andre er helt klar kan dette hjelpe på, jeg er f.eks ikke så glad i å ha full pakke når jeg har mensen. Men jeg har ikke noe i mot å tilfredsstille ham;)

Skrevet

Hvorfor ikke? Vi jenter elsker å suge. Det er jo bedre enn samleie. ;)

Skrevet

Tenker du ons? Isåfall skjønner jeg ikke bæret jeg heller.

Hadde ikke gitt meg noe som helst å gi en fremmed mann oralsex uten å få noe igjen.

Når det gjelder kjærester så er saken en annen...for der får man alltids igjen senere =p

Skrevet

Det var eg ikkje klar over.

Eller enig med.

:filer:

Skrevet

Tenker du ons? Isåfall skjønner jeg ikke bæret jeg heller.

Hadde ikke gitt meg noe som helst å gi en fremmed mann oralsex uten å få noe igjen.

Når det gjelder kjærester så er saken en annen...for der får man alltids igjen senere =p

hei. tenkte på ons ja. den med kjæreste forstår jeg. :)

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Ikke alle "vi jenter" synes oralsex er bedre enn samleie nei. Har du g-punktet på tunga? Det må jo være ganske interessant... :skratte:

Jeg har aldri ansett suging som et alternativ til en ONS, da egner nok samleie seg best. Men kan gjerne suge kjæresten når jeg har mensen eller når vi ikke er i humør til å ha et samleie. Eller når jeg bare vil glede ham uten å få noe igjen :) Sex er jo ikke samme rutinen hver gang.

Endret av Ylvina
Skrevet

Mangel på prevensjonsmiddel kanskje? Ikke vet jeg...

Gjest Blubberella
Skrevet

Og så er det noen ungdommer, spesielt jenter, som velger å starte med oralsex før de går "all the way" og har samleie.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg synes nesten det er bedre å suge en mann enn å ha samleie, veldig opphissende, så å suge uten samleie har jeg gjort mange ganger

Skrevet

Det var eg ikkje klar over.

Eller enig med.

:filer:

Ikke jeg heller :forvirret:

må jo være noe sånn...

Skrevet

Jeg synes nesten det er bedre å suge en mann enn å ha samleie, veldig opphissende, så å suge uten samleie har jeg gjort mange ganger

Blir så kåt av denne tråden, følte nesten at jeg skulle sprute i buksa da jeg leste innlegget ditt. Jeg har blitt kåt av innleggene dine før også faktisk :)

Du svelger vel mer enn gjerne, regner jeg med?

Noen ganger liker jeg også å bare bli sugd og ikke knulle. Det er så deilig å bare ligge på ryggen og vente på at spruten skal komme, spesielt dagen derpå...

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Blir så kåt av denne tråden, følte nesten at jeg skulle sprute i buksa da jeg leste innlegget ditt. Jeg har blitt kåt av innleggene dine før også faktisk :)

Noen ganger liker jeg også å bare bli sugd og ikke knulle. Det er så deilig å bare ligge på ryggen og vente på at spruten skal komme, spesielt dagen derpå...

Mmm ja det er megadeilig og bare gi gutten en blowjob mens han tar imot og å kjenne sæden som kommer varmt ned gjennom halsen etterpå.. nam nam

Skrevet

Mmm ja det er megadeilig og bare gi gutten en blowjob mens han tar imot og å kjenne sæden som kommer varmt ned gjennom halsen etterpå.. nam nam

Megadelig er det ja. Har du sugd mange tilfeldige også, eller kun kjærester? Har du en favorittepisode?

Skrevet

Man skal jaggu være vitne til mye rart....

• Liker 1
Gjest anonymous
Skrevet

Du blir kåt? Men du vet ikke engang hvordan hun ser ut? ;)

Skrevet

Du blir kåt? Men du vet ikke engang hvordan hun ser ut? ;)

Du vet at de fleste gutter (IKKE ink. meg selv faktisk) har denne tanken: "det er f*tte på grisen au"

Ellers så er det vel å fantasere om hvordan hun ser ut som gjøre han kåt. Whooo knows?!

Skrevet

Jepp, har ingen planer om å bli gravid, og ser ingen grunn til å ta den risikoen.

men kjønnsykdommer går greit?

Skrevet

men kjønnsykdommer går greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...