Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på denne siden at man kan kjøpe pakke med 21 pinner til å måle eggløsning for 199 kr. clearblue sine koster like mye for 7 pinner. er ikke de aller billigste like nøyktige? noen erfaringer?? hvisdet eneste det står på er at clear blue har digital skjerm med smilefjes, men ellers er like nøyaktig, kjøer jeg heller de billige. hvordan tolkes de billige med tanke på eggløsningspåvisning?? takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er like nøyaktige, men de billige kan være vanskelige å tolke fordi det er to streker, og teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Ikke alle får helt klare utslag, og for de fleste blir de gradvis sterkere, så det kan være vanskelig å vite nøyaktig når den er positiv.

Jeg ville nok begynt med de billige, men IKKE tatt sjansen på å vente til positiv test før jeg hadde sex, for plutselig var en du tolket som negativ positiv likevel.

Skrevet

Du trenger ikke få positiv el test selvom du har el. Jeg teste til samme tid hver dag, men fikk aldri positivt resultat.

Men gravid ble jeg :)

Skrevet

Jeg bruker billigstripsene, men de kan være vanskelige å tolke, men det gjelder alle EL tester som ikke er digitale. Kvaliteten er god. Hva med å kjøpe begge pakker, tar du en billigstrips som gir et uklart svar (to nesten like sterke streker) så kan man jo ta en digital test for å bekrefte/avkrefte. Er jo billigere enn å kun bruke dyre dersom man har litt varierende sykluser.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har alltid brukt disse billige testene. Både stav og strips varianten. De har vist klare og tydelige svar. Ikke vanskeligere å tolke i det hele tatt. (I mine øyne...)

Skrevet (endret)

Mine billigstrips ble aldri mer tydlige enn kontrollstrekene, bare nesten like tydlige over flere dager. CB sin digitale viste tydelig EL med smilefjes kun en dag.

Endret av Alabama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...