AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Jeg har et akvarieproblem. Lurer på om det er fiskens avføring eller hva det er. ser ut som småbæsj- avlange. og det er mange av dem. Det er ikke mark eller noe det vet jeg! alltid hatt det, men nå er det mye! Ligger oppå sanden! Jeg har en pleco blant annet
Gjest Xelle Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 plecoen har en fæl tendens å legge igjen lange tjukke "tråder" med basj
Gjest Crow Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Fram med slammsugeren.... Stor maller forurenser fort en akvarie (har gibbi, så jeg ser akkurat det samme i mitt akvarie).
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Hm...noen råd for å forhindre dette???
Aurora M. Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Bleier? Neida, er litt trøtt.. Er bare å skifte filter/rense oftere o.s.v.
Gjest Xelle Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 1: slamsug ofte 2: ikke ha store fisker er vel det eneste jeg vet om. evt 3: en større gruppe med de største corydorasene. De vrimler opp mye dritt og løser opp lange tråder, men problemet med for mye avfall vil fortsatt være der, bare ikke like synlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå