AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 hei, Jeg trenger noen tips til hvordan å forbedre huden min og noen gode hudrens, hudkrem osv (både dyrt og billig). Jeg har en del kviser og har en del ugjevnheter Jeg har ikke så veldig tørr hud, men kanskje litt tørrere enn normal, noen ganger kan jeg få tørrre områder. Den ser også litt "grå" og trist ut. Tar gjerne i mot alle tips!
Saga Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Jeg anbefaler hudlege, for de kan se huden din og dermed anbefale produkter på et bedre grunnlag. Jeg har brukt Exuviance og vært veldig fornøyd med det, tror de har produkter for tørr hud også.
DesertRose Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Jeg anbefaler hudpleiespesialist på medisink senter. Etter erfaring har de mye mer forståelse for ens problem og tid til å finne rette produkter. Fikk 1 time første gang og deretter ca en halvtime hver gang. Alle konsultasjonene jeg har hatt er gratis. Verdt å sjekke ut dette der du bor om det er et sted med samme tilbud
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Jeg var ikke obs på dette før, og det er derfor jeg nevner det til deg. Det som faktisk har hjulpet mest på huden min er følgende: -Vaske håret oftere (siden fett og skitt fra håret kommer borti huden din) - Skifte putetrekk oftere (skitt, støv, døde hudceller, fett og svette samler seg her) - Vask huden med lunkent eller lett varmt vann (for varmt vann kan gjøre huden din tørr, og flasser den kan det tette til porene) - Unngå å ta for mye på huden (bakterier fra hendene blir overført til ansiktet) Nå er huden min mye bedre. I tillegg bruker jeg en skånsom peeler en gang i uka og ansiktsrens for sensitiv hud. Jeg har sluttet å bruke fuktighetskrem da jeg fant ut at huden min ble bedre uten faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå